دیدار مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با فرماندار شهرستان قائنات

حسن شرفی مدیرکل بهزیستی استان به همراه شیخانی معاون توانبخشی، خسروی رئیس اداره هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکت های مردمی و اشتغال در دفتر محمدی فرماندار این شهرستان حضور یافت و با وی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان جنوبی، محمدی فرماندار شهرستان قائنات در این دیدار گفت: بهزیستی به‌عنوان دبیر کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی، در زمینه پیشگیری از آسیب ها دغدغه زیادی داشته و در این راستا با برگزاری جلسات مختلف با ادارات، آموزش در مناطق کم برخوردار با همراهی گروه های جهادی، تاسیس مراکز مشاوره، برگزاری دوره‌های آموزشی و...در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی گام های خوبی برداشته است. محمدی با بیان اینکه در پیشگیری از آسیب های اجتماعی باید با برنامه ریزی درست بسیار فعالیت نمود، گفت: جدا از برنامه های فرهنگی، اجتماعی و آموزشی، باید ادارات در راستای ایجاد اشتغال، به خصوص اشتغال های گروهی برای خانواده های آسیب دیده و زنان سرپرست خانوار اقدام نمایند.

حسن شرفی مدیرکل بهزیستی استان خراسان جنوبی در دیدار با محمدی فرماندار شهرستان قاینات گفت: بهزیستی در سال جاری در دو زمینه افزایش مبلغ مستمری و تحویل وسایل کمک توانبخشی ویلچر، سمعک و تشک مواج پیگیری های لازم را داشته است. شرفی گفت: برای تامین وسایل کمک توانبخشی علاوه بر اعتبارات سازمانی، بهزیستی استان با دادگستری استان برای تخصیص احکام جایگزین به بهزیستی و استفاده از مسئولیت های اجتماعی چون کارخانجات، شهرک های صنعتی، موسسات خیریه و...رایزنی داشته است. مدیرکل بهزیستی استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بهزیستی در زمینه آسیب های اجتماعی نگاه پیشگیرانه دارد، گفت: از فرمانداری می خواهیم که دیگر ادارات شهرستان، بهزیستی را در این زمینه همراهی نمایند.

کد خبر 94252

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد