️تقدیر معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور از مدیر کل بهزیستی استان

دکتر قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، طی ارسال تقدیر نامه ای، کسب رتبه عالی اداره کل بهزیستی استان در ارزیابی عملکرد برنامه های هفته بهزیستی سالجاری را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان جنوبی، شرفی مدیرکل بهزیستی در پی کسب این موفقیت گفت: بر اساس اعلام نتایج ارزیابی عملکرد ادارات کل بهزیستی استان ها در برنامه های گرامیداشت هفته بهزیستی سالجاری، که از سوی دبیرخانه ستاد مرکزی سازمان بهزیستی کشور و بر اساس شاخص هایی از قبیل تنوع و تعدد برنامه ها به لحاظ محتوا و کیفیت، اقدامات و فعالیت های تحولی استان، انعکاس دستاوردهای دولت در حوزه بهزیستی، توسعه خدمات سازمان، میزان مشارکت مسئولین استانی در برنامه ها و ... انجام شد؛ این اداره کل موفق به کسب رتبه عالی در ارزیابی شاخص های تعیین شده گردید.
️وی در این خصوص افزود: یقیناً کسب این موفقیت بزرگ، مرهون همت، تلاش و همدلی مضاعف یکایک همکاران محترم، مدیران مراکز و موسسات تحت نظارت، خیرین و نیکوکاران گرانقدر و سایر شرکای اجتماعی بهزیستی در سراسر استان است که در کنار یکدیگر و به عنوان اعضای یک تیم منسجم، با حفظ روحیه تعهد و مسئولیت پذیری و با تکیه بر کار اخلاق مدارانه، رشد و تعالی این اداره کل را رقم می زنند.
️مدیرکل بهزیستی استان در پایان صحبت های خود اظهار کرد: لازم می دانم به شکرانه توفیق و به پاسداشت همت وثیق و تلاش های ارزنده همکاران عزیزم، کسب این موفقیت را محضر یکایک پرسنل خدوم بهزیستی استان، تبریک عرض نمایم. امید دارم با تلاش بیش از پیش و ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات، بتوانیم خدمتگزارانی شایسته برای عموم مردم، به ویژه جامعه هدف تحت حمایت باشیم.

کد خبر 94076

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد