در رسانه | تجلیل از خانواده های فرزند پذیر دارای شرایط خاص

با حضور قاضی شعبه سرپرستی و نماینده دادستان در امور بهزیستی از خانوادهای فرزند پذیر با شرایط خاص تجلیل شد.

هرمزگان/ کلمه نیوز- با حضور قاضی شعبه سرپرستی و نماینده دادستان در امور بهزیستی از خانوادهای فرزند پذیر با شرایط خاص تجلیل شد.

با حضور کامرانی قاضی شعبه سرپرستی و نماینده دادستان در امور بهزیستی ، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان ، حسن ترکمانی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان و تعدادی از نمایندگان دستگاه های اجرایی، از ۶ خانواده فرزند پذیر با شرایط خاص تجلیل شد.

سامیه جهانشاهی در این مراسم ضمن قدردانی از خانواده های فرزندپذیر باشرایط خاص ، بزرگمنشی، کرامت و ایمان این خانواده‌ها را ستود و اظهار کرد: پذیرش فرزندان به ویژه پذیرش کودکان دارای معلولیت ، بیماری و با نیازهای خاص شایسته تقدیر بوده و اجر و پاداشی غیرقابل توصیفی نزد خداوند متعال دارد.

مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان ، هدف از برگزاری این جلسه را فرهنگ سازی و تبیین فرزندخواندگی عنوان کرد و افزود : معمولا هنگام فرزندپذیری در مراکز بهزیستی، خانواده ها به دنبال کودکان زیر دو سال، سالم و دارای شرایط خاص از نظر ظاهری هستند اما امروز دنبال این هستیم تا فضاسازی ایجاد کنیم و نوع نگاه داوطلبان به پذیرش فرزند از مراکز بهزیستی را تغییر دهیم تا فرزندان بزرگسال ، دارای معلولیت ، بیماری و یا نیازهای خاص بتوانند در فضای گرم خانواده قرار گیرند و آن را تجربه کنند.

کد خبر 93832

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد