رودان| اجرای کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد والد آگاه ، فرزند ایمن

رییس بهزیستی شهرستان رودان گفت : اجرای کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد والد آگاه ، فرزند ایمن با موضوع "آیا می دانید الان فرزندت کجاست؟" از دوم آبان ماه در شهرستان رودان آغاز گردیده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد والد آگاه ، فرزند ایمن با موضوع "آیا می دانید الان فرزندت کجاست؟" از دوم آبان ماه در شهرستان رودان در حال اجرا است و تا 15 آبان ادامه خواهد داشت .

رییس بهزیستی شهرستان رودان با اعلام این خبر اظهار داشت  : هدف از اجرای این کارزار، پیشگیری اولیه از مصرف مواد اعتیادآور است که علاوه بر حساس‌سازی و آگاهسازی، افزایش دانش والدین در زمینه پیشگیری از اعتیاد را نیز مورد بررسی و توجه قرار می‌دهد.

حمیده بازگشا جاودان افزود: در این کارزار علاوه بر تبلیغات محیطی همچون بنر و پوستراز تبلیغات مجازی و الکترونیکی در راستای پیشگیری از اعتیاد و نقش پررنگ والدین در زمینه شکل گیری شخصیت کودکان و مهارتهای فرزند پروری نیز استفاده می شود.

وی تصریح کرد : این کارزار با همکاری مراکز مجری برنامه، مراکز مثبت زندگی، شهرداری و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در حال اجراست.

کد خبر 93747

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد