پیام مدیرکل بهزیستی هرمزگان به مناسبت گرامیداشت ١٣ آبان

مدیرکل بهزیستی هرمزگان با صدور پیامی ، یوم الله ١٣ آبان را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان در متن پیام سامیه جهانشاهی آمده است : 

۱۳ آبان، یادآور آن حماسه جاویدانی است که امام خمینی (ره)، آن را انقلاب دوم خواند. انقلابی بزرگ‌تر از انقلاب نخستین... انقلابی که فریاد رهایی از بند ابرقدرت‌ها برای پا نهادن بر پلکان سرافرازی، سربلندی، پیشرفت و بالندگی بود. انقلابی که هر روز فورانی نو کرد و ایران را در راه سازندگی و آبادانی بیش از پیش، به جلو راند.

بدون تردید استکبار ستیزی از مهم ترین پیام های ۱۳ آبان است؛ استکباری که امروز نیز با توسل به همان ابزارها و شیوه های همیشگی خود بار دیگر با جنایات گسترده رژیم صهیونسیتی اسرائیل علیه مردم غزه و کشتار کودکان، زنان و غیرنظامیان و بمباران مناطق مسکونی و حمله به بیمارستان ها و کادر درمان همراه گشته است.

در چنین شرایطی باید به مسائل و واقعیت های امروز استکبار جهانی آگاه باشیم و هوشیارانه در صحنه های مبارزه با استکبار حضور یابیم؛ از این رو کارکنان و جامعه هدف بهزیستی استان هرمزگان همگام با سیل خروشان ملت با حضور گسترده در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی همه جانبه و همیشگی خود از مردم مظلوم فلسطین و از گروه های مقاومت، بار دیگر جنایات گسترده رژیم صهیونسیتی اسرائیل علیه مردم غزه را محکوم خواهند کرد.

اینجانب ضمن ادای احترام به شهدا و امام شهدا (ره) ، این روز بزرگ را که تبلور بینش، آگاهی و پیشگامی دانش‌آموزان در عرصه‌ مبارزه با استکبار و بیدارگری است، گرامی داشته و از خداوند متعال سربلندی و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه‌ منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مسألت می نمایم.

سامیه جهانشاهی

مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان

کد خبر 93487

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد