استقبال از فرزانه حیدری نایب قهرمان والیبال نشسته بانوان آسیا

با حضور جمعی از مسئولین ، آیین استقبال از فرزانه حیدری ملی پوش هرمزگانی والیبال نشسته بانوان ایران در فرودگاه بندرعباس برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ فرزانه حیدری ملی پوش هرمزگانی والیبال نشسته بانوان ایران ، در میان استقبال دکتر احمد مرادی رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، حمید رضا زارعی مدیرکل امور اجتماعی استانداری هرمزگان  محدثه درویشی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ، دکتر  خادمی نسب مدیر کل ورزش و جوانان استان ،نادر قادری معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان  ،فائزه زارع رئیس اداره پذیرش و هماهنگی و سیده صدیقه موسوی مسئول دفتر تربیت بدنی و فوق برنامه بهزیستی استان وارد بندرعباس شد .

گفتنی است  کاروان ایران در بازی‌های پاراآسیایی دست به تاریخ‌سازی زد و با مجموع ۱۳۱ مدال (۴۴ مدال طلا، ۴۶ نشان نقره و ۴۱ گردن‌آویز برنز) در جدول نهایی توزیع مدال‌ها برای اولین‌بار در تاریخ این بازی‌ها جایگاه دوم و نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

اسلام جاهدی با کسب مدال طلا در مسابقات پاراکانو  و فرزانه حیدری و امید ذاکری در رشته های والیبال نشسته و شطرنج با کسب مدال نقره از جمله افتخار آفرینان ورزش هرمزگان در بازی های پاراآسیایی هانگژو بودند.

کد خبر 93277

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد