خمیر | دومین جلسه کمیته مناسب سازی اماکن ، معابر و مبلمان شهری

دومین جلسه کمیته مناسب سازی اماکن ، معابر و مبلمان شهری شهرستان خمیر در سال جاری به ریاست معاونت عمرانی فرمانداری و حضور اعضا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ دومین جلسه کمیته مناسب سازی اماکن ، معابر و مبلمان شهری شهرستان خمیر در سال جاری  به ریاست معاونت عمرانی فرمانداری و حضور اعضا برگزار شد.

رئیسی معاون عمرانی فرماندار در این جلسه ضمن تشکر از پیگیری های بهزیستی در خصوص شناسایی مکان هایی که نیاز به مناسب سازی دارد و همچنین تهیه بانک اطلاعات مناسب سازی شهرستان خواستار  همکاری سایر نهادها با بهزیستی در جهت رفع مسائل مربوط به مناسب سازی اماکن در شهرستان شد.

وی همچنین قول داد : در جلسه شورای ترافیک شهرستان جهت ایجاد پارک مخصوص معلولین در مکانهای پرترد شهر را پیگیری می کنند.

عزیز براندیش رئیس بهزیستی شهرستان خمیر نیز با تاکید بر اهمیت مناسب سازی اماکن پرتردد و مورد نیاز افراد دارای معلولیت و سالمندان در راستای تسهیل تردد ، جلوگیری از انزوای اجتماعی و توانمندسازی آنان اظهار کرد: معلولیت و سالمندی جزو لاینفک زندگی جامعه است و باید برای آن برنامه ریزی داشت . بهزیستی بعنوان دبیر این امر پیگیری های لازم در راستای انجام هرچه بهتر مناسب شدن شهر و روستاها برای زندگی افراد دارای معلولیت و سالمندان را دارد.

دبیر کمیته مناسب سازی شهرستان، مناسب سازی اماکن تفریحی از جمله پارک ها و ورزشگاه ها را برای نشاط افراد دارای معلولیت ضروری دانست و ادامه داد : جدا از اماکنی همچون ادارات دولتی و پاساژها ، شهر خمیر نیازمند یک بانک مناسب سازی شده جهت انجام امور افراد دارای معلولیت است.

کد خبر 92982

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد