امام جمعه شهر کاکی با سرپرست بهزیستی استان بوشهر دیدار و گفتگو کرد

حجت الاسلام حسین حسین پور امام جمعه شهر کاکی با رضا محمودی سرپرست بهزیستی استان بوشهر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در این دیدار رضا محمودی سرپرست بهزیستی استان بوشهر ضمن تبریک ولادت امام حسن عسکری (ع) به معرفی کامل معاونتهای تخصصی بهزیستی استان پرداخت و افزود: سازمان بهزیستی با تکیه بر اهمیت موضوع پیشگیری ، طرح ها، خدمات تخصصی زیادی را به منظور جلوگیری از گسترش و پیشرفت محدودیت های ناشی از معلولیت های قابل پیشگیری از جمله طرح های غربالگیری، بینایی و شنوایی به مردم و جامعه هدف ارائه می دهد.

سرپرست بهزیستی استان ادامه داد با توجه به اینکه سیاست سازمان بر برنامه ریزی مدون جهت توانمند سازی این قشر از جامعه است افزود: توانستیم با تفاهمنامه هایی که با مراکز فنی و حرفه ای جهت آموزش مهارتهای شغلی ایجاد کنیم تا مددجویان با توجه به فرصتی که در اختیار این آنها قرار می گیرد بتوانند پس از دوره آموزش و مهارت لازم برای خود ایجاد شغل و کسب کار داشته باشند .

حجت الاسلام حسین حسین پور امام جمعه شهر کاکی ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و تقدیر از کارکنان خدوم بهزیستی اظهار داشت: سازمان بهزیستی یک نهاد معمولی نیست بلکه یک سازمان به تمام معنی است که در همه ابعاد به مردم محروم، معلولین و نیازمندان خدمات تخصصی ارائه می دهد.

حسین پور در ادامه به خدمات تخصصی سازمان بهزیستی در زمینه آسیب های اجتماعی پرداخت وگفت:از لحاظ اجتماعی و معنوی ، بهزیستی با حمایتهای خود به افراد جامعه و نیازمند توسط نیروهای تلاشگر خود خدمات شایان و خوب را ارائه می دهد که این امر نزد خداوند اجر معنوی دارد.

امام جمعه شهر کاکی به جمله ای از امام صادق (ع) اشاره کرد و بیان داشت: معلولین از خانواده خداوند هستند و نزد خدای باری تعالی بزرگ و بلند مرتبه هستند و ما مسئولین وظیفه داریم در این راستا به نحو احسن خدمات ارائه دهیم .

حجت الاسلام در پایان ضمن قدردانی از کارکنان مجموعه بهزیستی، پرسنل این مجموعه را ماموران خداوند در کره زمین خواند که به افراد توانخواه خدمت می کنند که قطعا این راه و مسیر نزد خداوند قهار بسیار ارزنده خواهد بود.

کد خبر 92953

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد