درخشش خراسان رضوی در ششمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، توانخواهان تحت پوشش بهزیستی خراسان رضوی در ششمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان که در استان اصفهان برگزار شد، درخشیدند و توانستند به مقام‌های منتخب دست یابند.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در این خصوص،گفت: بسیار خرسندیم که توانخواهان باهمت خراسانی در این جشنواره همانند گذشته همچنان جزء منتخبین بودند. این قسم جشنواره‌ها باعث معرفی و شناساندن توانمندی‌های افراد دارای معلولیت به عموم مردم می‌شود و بستر را برای ظهور و بروز استعدادهای ناب و کشف نشده مهیا کرده و موجب ارتقاء و معرفی هنرمندان نوظهور می‌شود. همواره شاهدیم که بسیاری از هنرمندان حرفه‌ای و بااستعداد از چنین جشنواره‌هایی شناخته شده‌اند. بنابراین از متولیان و برگزارکنندگان این جشنواره به‌دلیل توجه خاص و ویژه به جامعه هدف بهزیستی کمال تشکر و قدردانی را داریم.

دکتر مسعود فیروزی، افزود: توجه خاص و ویژه به افراد دارای معلولیت و برگزاری برنامه های بدین صورت باعث مشارکت بیشتر آنها در فعالیت‌های اجتماعی، افزایش اعتماد به نفس، ایجاد انگیزه و در نهایت توانمندسازی آنها می‌گردد. هنر ماهیتا از اجزای اساسی توانمندسازی و همینطور ابزاری برای بیان  چالش‌ها و مطالبات افراد دارای معلولیت و هر آنچه که در فضای عمومی و زندگی شخصی تجربه می‌کنند و انتقال آن به مردم و مسئولین است.

مقام‌های کسب شده توسط هنرمندان خراسان رضوی در این جشنواره به شرح زیر است:

مقام اول گزارش مکتوب، سرکار خانم الهام مهدی‌زاده از مشهد

مقام اول بخش دلنوشته،سرکار خانم اعظم نیازمند از مشهد

مقام اول بخش اینفوگرافی آقای علیرضا قاضی از تربت حیدریه

مقام اول بخش نماهنگ، آقای مهدی حاتمی از قوچان

مقام دوم بخش نماهنگ، آقای پرهام تدین از مشهد

مقام دوم بخش طنز، سرکار خانم اعظم نیازمند از مشهد

مقام سوم گزارش تصویری، علی صمدی جوان از مشهد

مقام سوم بخش نماهنگ، میلاد عزیزیان راد از مشهد

کد خبر 92922

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد