جامعه سالم مرهون والد آگاه، کودک ایمن است.

همزمان با آغاز اجرای کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد، رضا محمودی سرپرست بهزیستی استان بوشهر پیامی با عنوان " جامعه سالم مرهون والد آگاه، کودک ایمن" صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی  اداره کل بهزیستی  استان بوشهر همزمان با اجرای کارزاررسانه ای پیشگیری از اعتیاد " والد آگاه، کودک ایمن" در سطح ملی در استان، رضا محمودی سرپرست بهزیستی استان بوشهر گفت : جامعه سالم مرهون والد آگاه، کودک ایمن است.

سرپرست بهزیستی استان هدف از اجرای این برنامه را پیشگیری اولیه از مصرف مواد اعتیادآور دانست و گفت:اطلاع رسانی به گروه مخاطب والدین با هدف توجه و ارتباط بهتر با فرزندان زمینه سازخانواده سالم است.

وی تاکید کرد با توجه به گستردگی روابط اجتماعی و تاثیر فضای مجازی بر فرزندان، افزایش دانش والدین در زمینه پیشگیری از اعتیاد الزامی است.

رضا محمودی با تاکید بر شعار " آیا می دانی الان فرزندت کجاست؟ "  گفت والد آگاه با تعاملات روزانه وگذاشتن وقت متناسب با نیاز فرزندان نه تنها می تواند همراه و همدل با فرزندان عمل کند بلکه می تواند مراحل رشد  سالمی را به فرزندان هدیه دهد.

لازم به ذکر است این کارزار هم زمان درکشور از 2 لغایت 15 آبان 1402 در اداره بهزیستی شهرستان‌های سراسر استان و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های استانی، توسط اعضای تیم‌های اجتماع محور پیشگیری از اعتیاد در شهرها و روستا های استان برنامه‌ریزی و اجرا می‌گردد.

گفتنی است؛ این طرح در کانال‌ها و رسانه‌های خبری توسط  مراکز زیرپوشش ادارات بهزیستی، چاپ و توزیع بروشور و تراکت در مکان‌های عمومی همچون بازار و ادارات دولتی، نصب بنر و بیلبورد در میادین اصلی شهر در سطح شهرستان‌های استان با هدف آگاه‌سازی و اطلاع رسانی به گروه‌های مخاطب و افزایش دانش و مهارت والدین پیرامون پیشگیری از اعتیاد از جمله اقداماتی است که در کارزار رسانه‌ای والد آگاه، فرزند ایمن  اجرامی گردد.

کد خبر 92901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد