گرامیداشت روز ملی آمار و برنامه ریزی در بهزیستی هرمزگان

آیین گرامیداشت روز ملی آمار و برنامه ریزی در بهزیستی هرمزگان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به مناسبت گرامیداشت روز ملی آمار و برنامه ریزی ، سامیه جهانشاهی  مدیرکل بهزیستی هرمزگان  طی نشستی صمیمانه با حضور آزاده خداوردی رئیس اداره فناوری اطلاعات و تحول اداری و مرضیه جعفریان کارشناس آمار بهزیستی استان ، با جمعی از کارشناسان آمار شهرستانها به صورت آنلاین گفتگو کرد .

جهانشاهی در جریان برگزاری این نشست روز ملی آمار را به کارشناسان آمار حوزه ستادی و شهرستانهای تابعه تبریک گفت و اظهار داشت : پیشبرد اهداف سازمانی مستلزم انجام برنامه ریزی و ،استفاده از داده های آماری برای  توسعه و انجام اقدامات موثر و تاثیر گذار در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان به شمار می رود. 
این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: باید در حوزه آمار بتوانیم تغییر نگرش و تغییر رویه ایجاد کنیم تا برپایه داده های آماری بتوانیم اقدامات پیشگیرانه در جهت ارائه خدمات تاثیر گذار به جامعه هدف سازمان را نهادینه کنیم .
مدیرکل بهزیستی هرمزگان در ادامه از زحمات و تلاشهای ارزنده کارشناسان این حوزه تشکر و قدردانی نمود .

وی خواستار توجه و اهمیت بیشتر کارشناسان شاغل در این حوزه به تحلیل دقیق داده های آماری و استفاده از داده های آماری جهت خدمت رسانی مطلوب به جامعه هدف سازمان شد.

کد خبر 92885

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد