اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو

اولین مربی فرهنگی کاروان اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی برای کاروان ایران در این بازی‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سیده کلثوم حسینی خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهار کرد: دربازی‌های پاراآسیایی امسال، ما به همراه حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا قاسمیان و دکتر حامد شاکر نژاد از مفاخر قرآنی و ارزشی برای همراهی تیم فرهنگی کاروان «فرزندان ایران» در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو حضور خواهیم داشت.
وی ادامه داد: با همت و تلاش‌های بی‌وقفه معاونت فرهنگی پارالمپیک حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محسن حسینی مراد آبادی و حمایت و اولویت قراردادن تحسین‌برانگیز مباحث فرهنگی از سوی دکتر غفور کارگری ریاست پارالمپیک برنامه‌های متنوع و متعددی را برای مدت زمان اقامت اعضای کاروان به‌ویژه برای ورزشکاران در نظر گرفته شده است که علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی به تقویت روحیه و نتیجه‌گیری بهتر نمایندگان کشورمان نیز منجر خواهد شد.
اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو
گفتنی است سیده کلثوم حسینی خلیلی از مربیان با سابقه ورزشی، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد اخلاق کاربردی از جامعه المصطفی و حافظ کل قرآن کریم، از نخبگان قرآنی ورزشی و فرهنگی در کشور است و به‌عنوان سرمربی و ناظر باسابقه فرهنگی در تیم‌های ملی در حوزه فرهنگ و ورزش، سمت‌های مختلفی را در استان و کشور داشته است.

کد خبر 92670

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد