مزایده | آگهی مزایده فروش خودروهای مازاد اداره کل بهزیستی استان قزوین

اداره کل بهزیستی استان قزوین با اخذ مجوز از کمیسیون ماده ۲ ، در نظر دارد تعداد ۵ دستگاه وانت مزدا متعلق به خود را از طریق مزایده به فروش برساند.

اداره کل بهزیستی استان قزوین با اخذ مجوز از کمیسیون ماده ۲ ، در نظر دارد تعداد ۵ دستگاه وانت مزدا  متعلق به خود را از طریق مزایده به فروش برساند لذا از علاقمندان به شرکت در مزایده دعوت می گردد مطابق شرایط ذیل اقدام نمایند: 

شرایط شرکت در مزایده :

۱- مهلت دریافت اسناد و بازدید ازخودرو : از تاریخ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ لغایت ۱۴۰۲/۰۸/۰۷

۲- محل اخذ اسناد :متقاضیان جهت دریافت اسناد به سامانه  تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس مراجعه نمایند. https://setadiran.ir/setad/cms

۳- محل بازدید از اموال : قزوین  خیابان تهران قدیم کوچه شهید عطایی فر(حمام پیرحصار)اداره بهزیستی شهرستان قزوین

۴-مهلت قبول پیشنهادات : از تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۱  لغایت ۱۴۰۲/۰۸/۱۸

۵- محل تسلیم پیشنهادات : دفتر امور حقوقی اداره کل بهزیستی استان قزوین و سامانه  تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir

۶-زمان بازگشایی پاکت ها : روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ ساعت ۹ صبح

۷- سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مزایده مندرج می باشد. کلیه مراحل برگزاری مزایده اعم از دریافت اسناد تا ارایه پیشنهاد و بازگشایی پاکات از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  انجام خواهد شد .،علاقمندان به شرکت در مزایده می بایستی جهت ثبت نام و دریافت گواهی الکترونیکی (توکن)با  پشتیبانی سامانه به شماره  ۱۴۵۶تماس حاصل نمایند.

                           دفتر امور حقوقی اداره کل بهزیستی استان قزوین

کد خبر 92662

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد