اجرای طرح ملی نشست صمیمی در ۱۰۰ محله کم‌برخوردار در استان بوشهر

سازمان بهزیستی طرح ملی نشست صمیمی در ۱۰۰ محله کم‌برخوردار کشور را برگزار کرده که این طرح در استان بوشهر در محلات سه شهرستان اجرا شد.

به‌گزارش روابط عمومی استان بوشهر؛ طرح ملی نشست صمیمی در ۱۰۰ محله کم‌برخوردار کشور با محوریت بهزیستی صبح سه‌شنبه در مسجد ولیعصر (ع) محله تنگک‌یک بوشهر برگزار شد و شماری از اداره‌های شهرستان بوشهر با برپایی میز خدمت مشترک به درخواست‌های مردم رسیدگی کردند.

مشاور رئیس و مدیرکل دفتر امور فرهنگی سازمان بهزیستی کشور در بازدید از اجرای این طرح در بوشهر به خبرنگار صداوسیما گفت: هدف از اجرای این طرح رسیدگی پرشتاب، به‌هنگام و همگانی مجموعه‌های دولتی به مردم کم‌برخوردار کشور است که اکنون در حال اجرا است.

حجت‌الاسلام محمدتقی وکیل‌پور افزود: حضور و نشستن مسئولان و کارمندان چندین دستگاه دولتی در میان مردم موجب انجام بدون واسطه و راه افتادن کارهای، ولی نعمتان می‌شود. 

وی اضافه کرد: بهزیستی هم به مسائل ویژه مددجویان خود در بخش‌های گوناگون مانند نابینایان، ناشنوایان، توان‌خواهان و کودکان اوتیسم رسیدگی می‌کند.

مشاور رئیس سازمان بهزیستی ادامه داد: برخی از این مسائل درلحظه حل می‌شود و بخشی نیز باید برای پیگیری جدی‌تر در اداره و زمان مناسب حل شود.

حجت‌الاسلام وکیل‌پور بیان کرد: در بازدیدی که از اجرای این طرح در شهر بوشهر داشتم، کارها در این مرحله به‌خوبی در حال انجام است.

سرپرست اداره‌کل بهزیستی استان هم گفت: تنگک در بوشهر، روستای محمدعامری در تنگستان و محله علی‌آباد در شهر برازجان سه نقطه استان است که طرح ملی نشست صمیمی در ۱۰۰ محله کم‌برخوردار کشور در آن برگزار می‌شود.

رضا محمودی افزود: بهزیستی امیدوار است که در کنار دیگر دستگاه‌ها مانند بهداشت، هلال احمر، سپاه و بسیج، آب، برق و چند دستگاه دیگر در نشست‌های رودررو با مردم از آسیب‌های محلات کم‌برخوردار بکاهد.

کد خبر 92612

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد