در رسانه | احداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: یک‌هزار واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در سطح استان در حال اجرا و ساخت است.

محبوب حیدری اظهار کرد: برای ۳۰ هزار متقاضی زمین تهیه و اقدامات احداث را در مراحل مختلف آغاز کردیم.

او گفت: به تناسب آورده متقاضیان و پرداخت تسهیلات روند احداث نهضت ملی مسکن در حال انجام است و بانک‌ها نیز موظف هستند پرداخت تسهیلات را تا ۵۵۰ میلیون تومان برای سنتی سازها و ۳۰ درصد افزایش برای صنعتی سازها انجام دهند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به تشکیل جلسات منظم هفتگی مسئولان کشوری و استانی در پیگیری طرح نهضت ملی مسکن و رفع موانع احتمالی اشاره کرد و ادامه داد: هیچ مشکلی جز سرعت دادن به پرداخت تسهیلات در اجرای این پروژه بزرگ وجود نداشته و تمام تلاش ما بر این است تا این طرح را تا پایان دولت سیزدهم تکمیل و آماده بهره‌برداری کنیم.

حیدری تصریح کرد: یک‌هزار واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در حال اجرا است که ما سعی می‌کنیم بخشی از منابع مورد نیاز آن‌ها را با همکاری این نهادهای حمایتی تأمین کنیم.

او بزرگترین سایت نهضت ملی مسکن را شهرک شهید سلیمانی به مساحت ۶۰۰ هکتار با ساخت ۱۵ هزار واحد یادآور شد و گفت: این پروژه در قالب ۱۳ سایت به صورت سنتی و صنعتی در حال احداث است که پیش‌بینی می‌شود در ۲ سال آینده بخش عظیمی از این پروژه‌ها آماده بهره‌برداری شود.

کد خبر 92600

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد