ارسنجان|تجلیل از روشندلان موفق

همزمان با روز جهانی عصای سفید و در حمایت از جامعه روشندلان، چهره‌های موفق روشندل در شهرستان ارسنجان تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان:

در حاشیه جلسه شورای هماهنگی و پیگیری مناسب سازی در حمایت از جامعه روشندلان، چهره‌های موفق روشندل در شهرستان ارسنجان تجلیل شدند.

  هادی خدارحیمی رئیس اداره بهزیستی ضمن تبریک روز جهانی عصای سفید با اشاره به اینکه روز جهانی عصای سفید نشانه عزم و اراده جهانی برای تکریم و بهره مندی از توانایی های نابینایان است،اظهار کرد: هدف از تجلیل این است که اعلام شود روشندلان در جامعه نباید احساس تنهایی و انزوا کنند.

خدارحیمی با بیان اینکه نابینایان نه از روی ترحم بلکه از روی عشق باید در جامعه دیده شوند،تصریح نمود: مشاغل متناسب با وضعیت جسمانی نابینایان باید در جامعه شناسایی شده و روشندلان برای استقلال، خودکفایی سوق داده شوند.

در ادامه دکتر رضایی فرماندار شهرستان ضمن تبریک به مناسبت روز جهانی عصای سفید اظهار کرد: خداوند متعال هر دری را که بنا به حکمت بر روی انسان ببند، در دیگری را از باب رحمت می گشاید.
وی افزود؛این افراد با وجود محرومیت از نعمت بینایی با همت بلند و پشتکار پله های تحصیلی را با موفقیت طی کرده اند و این ادعا را می توان با موفقیت ها و فعالیت های قابل قبول و ارزشمندی که جامعه نابینایان و کم بینایان این شهرستان در زمینه های تحصیلی ، فرهنگی  کسب نموده اند اثبات کرد.
در پایان چهره های موفق روشندلان شهرستان از دست فرماندار لوح تقدیر و هدایایی دریافت نمودند.
 *روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان*

کد خبر 92570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد