نیر | اردبیل| برگزاری جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان نیر با موضوع تجلیل از دستگاههای برتر در غنی سازی اوقات فراغت

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان نیر با موضوع تجلیل از دستگاههای برتر اوقات فراغت، با حضور رضوان باقلاچی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل، علیرضا حسینی فرماندار، وحید فروهر معاون امور جوانان و فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان و رؤسای ادارات شهرستان نیر در محل فرمانداری برگزار شد.

رضوان باقلاچی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل با اشاره به چالش ها و دغدغه های پیش روی جوانان گفت: اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان از مشکلات مهم این قشر هستند که باید با آموزش های مناسب این مشکلات رفع شوند.


وی در ادامه‌ با اشاره به بحث شادابی و نشاط جوانان افزود: یکی از کارهایی که باید برای جوانان در نظر گرفته شود، موضوع رسیدگی به نشاط جوانان در چارچوب قوانین اساسی کشور است که در این زمینه اقدامات و برنامه‌های طراحی شده باید متناسب با ظرفیت های موجود منطقه باشد.


رئیس بهزیستی نیر از اجرای ۶ طرح در شش ماهه اول سال در زمینه اوقات فراغت نوجوانان خبر داد.


زیرک در ادامه گفت : اداره بهزیستی اماده همکاری با تمام نهادهای دولتی و غیر دولتی در زمینه اجرای برنامه های اوقات فراغت از جمله برگزاری کارگاه های مهارت زندگی، کلاسهای آموزش خانواده و برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی می باشد.


 در پایان از اداره بهزیستی شهرستان نیر به عنوان دستگاههای برتر در زمینه غنی سازی اوقات فراغت تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

کد خبر 92514

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد