تجلیل از خانواده های فرزندپذیر دارای فرزند با شرایط خاص

با حضور مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری خراسان جنوبی، مدیرکل و معاون امور اجتماعی بهزیستی استان و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی، از خانوادهای فرزند پذیر با شرایط خاص تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان جنوبی، شرفی در این مراسم ضمن قدردانی از خانواده های فرزندپذیر باشرایط خاص به اهمیت پرورش کودک در کانون گرم خانواده تاکید کرد و افزود: بهزیستی برای تسهیل روند واگذاری فرزند به خانواده های متقاضی با رایزنی هایی که با مراجع قضایی انجام می دهد، تلاش میکند از حداکثر ظرفیت ها و فرصت ها در زمینه تحویل موفق کودکان استفاده نماید. ️وی گفت: در سال های گذشته حدود ۲۰ کودک با شرایط خاص و نیازمند درمان و همچنین کودکان بالای ۶ سال به خانواده های فرزند پذیر واگذار شده است.
️دکتر نخعی مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری نیز از اقدام خیرخواهانه این خانواده ها تقدیر و تشکر کرد و گفت: این فکر و فرهنگ که شخصی با وجود داشتن دو فرزند سالم، فرزندی با شرایط خاص را از بهزیستی به سرپرستی تقبل میکند باید در جامعه تسری یافته و دستگاه های اجرایی مرتبط، به ویژه سازمان بهزیستی و خانوادهای فرزند پذیر با شرایط خاص، بایستی به عنوان سفیران فرهنگی در جامعه این موضوع را ترویج دهند؛ وی از خانواده های فرزند پذیر خواست تا حسب مورد، مهمان کارگروه فکر استانداری باشند.
️مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری از مدیرکل و مجموعه بهزیستی استان بابت فعالیت های خوب در حوزه موضوعات اجتماعی تشکر کرد و افزود: کار در بهزیستی متفاوت از دیگر دستگاه های اجرایی است و دیگر مسئولین وقتی یک روز را با موضوعاتی همچون نگهداری از کودک شیرخوار، زنان و دختران آسیب دیده اجتماعی، کودکان کار، افراد دارای معلولیت، بیمار اعصاب و روان و... بگذرانند متوجه سختی کار این حوزه خواهند شد.

کد خبر 92513

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد