کسب عنوان دستگاه برگزیده توسط اداره‌ کل بهزیستی استان اردبیل در جشنواره شهید رجایی

در هجدهمین جشنواره شهید رجایی اداره‌کل بهزیستی استان اردبیل به عنوان دستگاه برگزیده در ایجاد اشتغال مددجویان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی، مراسم تقدیر از برگزیدگان هجدهمین جشنواره شهید رجایی استان اردبیل با حضور استاندار، معاونین و مسئولان استان در سالن جلسات استانداری برگزار شد.
در این مراسم از دستگاه‌های اجرایی که از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی موفق به کسب امتیاز را در شاخص‌های عمومی و اختصاصی شده بودند به عنوان دستگاه برتر معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.
در این جلسه از حامد رضایی مدیر کل بهزیستی استان اردبیل بعنوان مدیر دستگاه برگزیده در حوزه ایجاد اشتغال مددجویان با اهدا لوح جشنواره شهید رجایی در سالن همایش های استانداری اردبیل تقدیر شد.
در این لوح، استاندار اردبیل و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، ضمن تقدیر از همت و تلاش مجموعه کارکنان و مسئولان بهزیستی استان، از زحمات و مساعی ارزشمند صورت گرفته در جهت اعتلای عملکرد سازمانی تقدیر کرده و برای خدمت‌رسانی به مردم شریف استان در سال "مهار تورم، رشد تولید" اظهار امیدواری و آرزوی موفقیت کرده‌اند.
گفتنی است: امسال در کنار تجلیل از ۶ دستگاه برتر استانی در گروه‌های تخصصی، با تصمیم استاندار اردبیل ۱۷ دستگاه دیگر از جمله بهزیستی استان به عنوان دستگاه‌های برگزیده در ایجاد اشتغال مددجویان مورد تجلیل و تکریم قرار گرفت.

کد خبر 92505

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد