فعالیت های بهزیستی بسیار مهم، سخت و فرسایشی است

به مناسبت هفته نیروی انتظامی رییس بهزیستی راور به همراه مدیرعامل و مدیر داخلی خیریه سیدالشهداء (ع) و سه تن از فرزندان مقیم مراکز تحت نظارت با فرماندهی انتظامی شهرستان راور دیدار وگفتگو کردند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان حمید رضا نخعی رییس بهزیستی راور در این دیدار با تقدیر از تلاش وهمت ارزنده مجموعه نیروی انتظامی در حفظ امنیت وآرامش جامعه عنوان داشت : نقش موثر و بعضا غیر محسوس خدمات گسترده نیروی انتظامی در حوزه مسائل اجتماعی بسیار ارزشمند و قابل تقدیراست.

  وی افزود : این دیدارها فرصت مغتنمی است تا با دقت نظر در خدمات ارزنده فرزندان این ملت در حوزه های متعدد انتظامی قدردان ایثار و از خودگذشتگی آنان در ایجاد فضای امن در سطح جامعه باشیم.

رییس بهزیستی راور  در ادامه بیان داشت :همکاری های خوب و قابل تقدیر پلیس  ومجموعه نیروی انتظامی با اورژانس اجتماعی بهزیستی در کنار کارشناسان با تجربه و فعال در مسائل اجتماعی منجر به رخ دادن اتفاقات خوبی در حل معضلات اجتماعی شده که امیدواریم این همکاری ها در همه مباحث و مسائل اجتماعی گسترش یابد تا بیشتر از این شاهد کاهش معضلات ومشکلات فردی واجتماعی در سطح حوزه شهرستان راور باشیم .

 نخعی همچنین به بیان موضوعاتی از قبیل انجام امور معافیت خدمت سربازی افراد دارای معلولیت و اعضای خانواده آنان و همچنین انجام تدابیر و همکاری های لازم در خصوص ایجاد امکان خدمت سربازی اعضای خانواده مددجویان در نزدیکترین مکان به محل زندگی شان نیز اشاره داشته و خواستار همراهی و همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان با بهزیستی در این خصوص شد،

شیخ زاهدی  فرمانده انتظامی شهرستان راور نیز در این دیدار ضمن عرض خیر مقدم به رئیس بهزیستی و همراهان از حضور گرم و محبت آمیز آنان قدردانی کرده و طی سخنان کوتاهی عنوان داشت :  آرزو می کنم که خداوند به کارکنان مجموعه پر مسئولیت وپرتلاش بهزیستی توان مضاعف و سلامتی اعطا نماید، چرا که فعالیت های بهزیستی بسیار مهم، سخت و فرسایشی است .

وی همچنین با توجه به درخواست هاو پیگیریهای مکرر  مسئولین  بهزیستی در خصوص مددجویان وجامعه هدف این ومجموعه  گفت :  فرماندهی انتظامی شهرستان آمادگی همکاری لازم با اداره بهزیستی در همه زمینه های مطرح شده را دارد.

 فرمادی انتظامی راورابراز امیدواری کرد همکاریها وتعاملات این دو مجموعه در چها چوب قوانین ومقررات گره گشای مشکلات نیازمندان جامعه باشد

در پایان این دیدار حمید رضا نخعی رییس بهزیستی راور با اهدای لوح سپاس از زحمات  وتلاشهای ارزشمند فرماندهی انتظامی راور قدردانی نمود .

کد خبر 92428

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد