بازدید شبانه مدیر کل بهزیستی هرمزگان از مراکز نگهداری شبانه روزی و مراقبتی

بدنبال وقوع زمین لرزه در هرمزگان ،مدیر کل بهزیستی هرمزگان در بازدیدی شبانه وضعیت ایمنی ساختمان ها ، کودکان ، افراد مقیم و پرسنل مراکز نگهداری شبانه روزی و مراقبتی تحت نظارت را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ بدنبال وقوع زمین لرزه های روز 25 مهرماه در استان هرمزگان و سلسله پس لرزه های متعدد آن ، شامگاه سه شنبه 25 مهرماه مدیر کل بهزیستی استان از شیرخوارگاه و مراکز ساماندهی کودکان خیابانی ،مداخله در بحران های فردی، خانوادگی و اجتماعی، خانه تلاش و مرکز سلامت و اورژانس  اجتماعی بازدید کرد و از نزدیک در خصوص وضعیت ایمنی ساختمان ها ، کودکان ، افراد مقیم و پرسنل ارزیابی های میدانی صورت پذیرفت.

سامیه جهانشاهی در این بازدید با اشاره به شدت زلزله های مزبور ضمن اعلام برنامه های پیشگیرانه و مدیریت بحران، تمهیدات لازم جهت اقدامات فوری احتمالی پیش از زلزله ، حین زلزله و بعد از وقوع حادثه را تشریح نمود .

مدیر کل بهزیستی هرمزگان همچنین طی نشستی با مجموعه شیرخوارگاه و دیگر مراکز نگهداری شبانه روزی و مراقبتی ، مباحثی را بصورت تخصصی در راستای مسائل روانشناختی و کنترل استرس کارکنان و جامعه هدف آن مجموعه مطرح و هماهنگی های لازم نیز جهت اقدامات حمایتی انجام شد.

کد خبر 92268

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد