حضور مدیرکل بهزیستی هرمزگان در مرکز مشاوره روانشناختی نگاه نو

مدیرکل بهزیستی هرمزگان به مناسبت هفته سلامت روان ، ضمن حضور در مرکز مشاوره روانشناختی نگاه نو ، با جمعی از نمایندگان دستگاههای متولی و همکار در امور طلاق و برخی از مسئولین مراکز خدمات مشاوره روانشناختی دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به مناسبت هفته سلامت روان ، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با همراهی آمنه همت معاونت پیشگیری بهزیستی استان، فائزه زارع رئیس اداره پذیرش و هماهنگی و صفورا دریا پیمای هرمزی رییس اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس در مرکز خدمات مشاوره روانشناختی نگاه نو حضور یافت و ضمن تقدیر از خدمات روانشناسان و مشاوران مرکز ، طی نشستی صمیمانه با جمعی از نمایندگان دستگاههای متولی و همکار در امور طلاق و برخی از مسئولین مراکز خدمات مشاوره روانشناختی دیدار و گفتگو کرد .

وی در ادامه از بخش های مختلف مرکز بازدید و نحوه خدمت رسانی به مراجعین را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد .

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این دیدار با مهم برشمردن وظایف و خدمات مراکز مشاوره در سطح استان خاطر نشان کرد: مراکز مشاوره با صیانت از سلامت روان افراد جامعه نقش مهم و تاثیر گذاری در ارتقای شاخص سلامت اجتماعی افراد در محیط فردی و خانوادگی و کاهش آسیبها ی اجتماعی ایفا می نمایند .

سامیه جهانشاهی در ادامه به جایگاه و نقش روانشناسان به عنوان افراد متخصص امین اشاره کرد و گفت : وقتی بتوانیم با ارائه خدمات مطلوب و درخور روانشناختی اعتماد سازی را ایجاد نماییم افراد و مراجعین برای استفاده همیشگی از خدمات مشاوره روانشناختی ترغیب می شوند و قادر خواهند بود مشکلات خود را مدیریت نمایند و با یادگیری و آموزش مهارتهای بین فردی در جهت رفع مسائل و مشکلات خود گام بردارند .

وی جهانشاهی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد : اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در خصوص معرفی خدمات و فعالیتهای مراکز مشاوره روانشناختی بسیار موثر و ارزشمند است .

خاطر نشان می گردد: جهانشاهی در ادامه حضور در مجتمع جامع خدمات مشاوره روانشناختی بهزیستی از واحد مشاوره ژنتیک بازدید نمود و ضمن دیدار با کارشناسان این حوزه مسائل و چالشهای پیش روی این مرکز را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و دستورات لازم به منظور رفع و پیگیری مشکلات مطروحه را صادر کرد .

کد خبر 92114

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد