دیدار فرماندار اشنویه با جوان هنرمند نابینا

به مناسبت روز جهانی عصای سفید فرماندار اشنویه بهمراه ریاست اداره بهزیستی و تعدادی از روسای ادارات ذیربط شهرستان با جوان هنرمند نابینا .

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی اشنویه ،

 سید علی ترابی فرماندار به همراه ابراهیم ایراندوست رئیس بهزیستی اشنویه در جریان دیدار با دیار ذوالفقاری جوان هنرمند و نابینای اهل اشنویه با اشاره به اینکه روز جهانی عصای سفید نشانه عزم و اراده جهانی برای تکریم و بهره مندی از توانایی های نابینایان است گفت: هدف از دیدار با نابینایان این است که اعلام شود روشندلان در جامعه نباید احساس تنهایی و انزوا کنند.

فرماندار اشنویه با بیان اینکه  نابینایان نه از روی ترحم بلکه از روی عشق باید در جامعه دیده شوند افزود: مشاغل مناسب با وضعیت جسمانی نابینایان باید در جامعه شناسایی و روشندلان برای استقلال و خودکفایی بیشتر به آن طرف سوق داده شوند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه  ۱۲۱ نفر نابینا و کم بینا تحت حمایت بهزیستی شهرستان اشنویه قرار دارند اظهار داشت: پرداخت مستمری، تهیه لوازم توان بخشی، اهدای دفترچه درمانی، پرداخت هزینه تحصیلی دانش آموزان، باشگاه ورزشی و تهیه لوازم ضروری زندگی از جمله خدمات حمایتی است که از سوی اداره بهزیستی شهرستان به نابینایان و کم بینایان تحت پوشش باید ارائه میگردد.

کد خبر 92034

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد