در رسانه | 
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل مطرح کرد:
دستگاه‌های دولتی ملزم به بکارگیری مشاور معلولان

ایسنا/اردبیل مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل با اشاره به پیگیری مسائل و مشکلات جامعه روشندلان استان گفت: دستگاه‌های دولتی ملزم به بکارگیری مشاور معلولان است.

رضوان باقلاچی ۲۳ مهر در مراسم بزرگداشت روز عصای سفید و تجلیل از مقام آوران معلول استان با اعلام این خبر افزود: وظیفه ما حمایت از روشندلان استان است و قانون حمایت از معلولان را به تمامی دستگاههای دولتی استان ابلاغ کرده‌ایم.

وی اظهار کرد: در این راستان از تمامی مدیران دستگاههای اجرایی خواسته ایم نسبت به جذب مشاور معلولان اقدام نمایند تا پیگیر مسائل و مشکلات جامعه معلولان استان باشند.

باقلاچی تصریح کرد: سازمان بهزیستی جامعه هدف گسترده‌ای دارد و امکانات و نیروی انسانی لازم برای خدمات‌رسانی به همه آنها را ندارد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل خاطرنشان کرد: در مدیریت شهری مناسب سازی معابر عمومی و اماکن خصوصی و محل تردد معلولان و روشن دلان را پیگیری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه افتخار می‌کنیم شاهد حضور افراد روشندل در استان اردبیل هستیم، تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی و دولتی استان نهایت همراهی و همکاری را با جامعه نابینایان استان داشته باشند.

دستگاه‌های دولتی ملزم به بکارگیری مشاور معلولان است

جامعه روشن دلان استان نیازمند حمایت مسئولان استان است

فاطمه جدی، رئیس انجمن نابینایان استان نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این انجمن گفت: مشکلات گسترده جامعه باعث شده مشکلات عدیده روشن دلان استان تحت الشعاع قرار گیرد.

وی افزود: جمع آوری انجمن به نفع نابینایان استان نخواهد بود و نیازمند حمایت و توجه ویژه مسئولان استان هستیم.

کد خبر 91999

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد