پیام مدیر کل بهزیستی فارس به مناسبت روز جهانی نابینایان

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس محمدرضا هوشیار با انتشار پیامی روز جهانی نابینایان را گرامی داشت.متن پیام مدیر کل بهزیستی فارس به شرح زیر است:

هر ساله ۲۳ مهرماه به عنوان بزرگداشت نابینایان، روز عصای سفید نامگذاری شده است. این روز فرصت مغتنمی برای بهتر دیده شدن نابینایان و کم بینایان و تغییر نگرش به توانمندی های این افراد به عنوان اعضای مفید و اثربخش جامعه است.مصداق این حضور، نابینایان و کم بینایانی است که با تکیه بر نیروی اراده، پشتکار و خلاقیت و تقویت سایر حس ها توانسته اند ب با کسب عناوین استانی ، ملی و جهانی مایه سرفرازی و سربلندی ما شوند.

امروزه به پشتوانه پیشرفت‌های فناوری و نیز نگاه عمیق‌تر جامعه و نیز با تلاش و خوداثباتی نابینایان و کم بینایان و پیگیری‌ها و برنامه‌های مؤثر سازمان‌های مردم نهاد بین‌المللی، نابینایان به عنوان بخشی مهم از جامعه در تحولات و پیشرفت‌های جوامع، نقش‌آفرین هستند. البته این نقش مؤثر، از مسئولیت جامعه در قبال ایشان نمی‌کاهد و باید نیازهای زندگی ایشان را مورد توجه قرارداد و زمینه‌های زیست راحت ایشان را مهیا نمود.
اینجانب فرا رسیدن این روز را به تمامی نابینایان عزیز صمیمانه تبریک عرض کرده و امیدوارم در پرتو همدلی و همیاری و نیز تعالیم اسلامی و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بتوانیم در تعالی و پیشرفت این عزیزان و سرمایه‌های ارزشمند میهن اسلامی‌مان سهیم باشیم.
محمد رضا هوشیار 
مدیر کل بهزیستی فارس

کد خبر 91884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد