پیام تبریک سرپرست بهزیستی استان بوشهر به مناسبت روز جهانی نابینایان (روشندلان) و عصای سفید

رضا محمودی سرپرست بهزیستی استان در پیامی به مناسبت 23 مهر روز جهانی نابینایان و عصای سفید، این روز را به نابینایان تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح می باشد :

هر ساله 23 مهرماه به عنوان بزرگداشت نابینایان، روز عصای سفید نامگذاری شده است. این روز فرصتی برای بهتر دیده شدن نابینایان و کم بینایان و تغییر نگرش به معلولین است.

کسانی که چراغ دل را روشن نگه داشته‌اند تا مسیر پرفراز و نشیب زندگی را با سختی‌ها و مشکلاتی به مراتب بیشتر از دیگران طی کرده و به قله‌های موفقیت دست یابند، و هم اکنون وظیفه ماست که با ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی و مناسب‌سازی فضای آموزشی، کیفیت زندگی این عزیزان را بهبود بخشیم.

گرچه نابینایان عزیز چشمانشان از دیدن زیبایی‌های این جهان محروم است لیکن با ایمانی تابنده، نور امید را در وجود خود زنده نگاه داشته‌اند و گرچه نگاهشان از شکوفایی تهی شده، شعله‌های عشق به زندگی در وجودشان برافروخته تر گشته است، در حالی که قلبشان روشن‌تر از آینه است، شور و شوق زندگی در وجودشان جریان دارد لیکن قلبی مالامال از امید دارند که هیچ دیده‌ای را توان دیدن لطف و زیبایی آن نیست.

اینجانب با تبریک این روز به جامعه بزرگ روشندلان، سلامت و سعادتمندی همه نابینایان و کم بینایان استان بوشهر که در کسب مقامهای متعدد در کشور پیشرو هستند را از درگاه حق تعالی مسئلت دارم.

رضا محمودی

سرپرست بهزیستی استان بوشهر

کد خبر 91862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد