رویکرد اساسی سازمان بهزیستی تمرکز بر پیشگیری و کاهش آسیبهای اجتماعی است

در شرایطی که بیش از یکهزار نوع مواد مخدر صنعتی توزیع می‌شود بهترین کار تمرکز بر آگاه‌سازی و مصونیت است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، معاون سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در آیین افتتاح باشگاه ورزشی گروه همیار زنان سرپرست خانوار بروجن افزود: سازمان بهزیستی کشور هفت میلیون و ۵۰۰ هزار عضو زیرپوشش دارد که در قالب ۱۶۱ خدمت، فعالیتهای موثری ارائه می دهد.

موسوی ورود بانوان به حوزه جدید اشتغال در زمینه ورزش را قابل‌ توجه دانست و گفت: خدمات سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در حوزه بانوان و امور خانواده همچنین اقدامات دفتر مراقبت و توانمندسازی کودکان و نوجوانان از فرزندان بدسرپرست و بی‌سرپرست بسیار مهم و تاثیرگذار است.

معاون سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور رویکرد اساسی این سازمان را تمرکز بر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و کاهش آن اعلام و تصریح کرد: فعالیت‌ها و فضاهای ورزشی شرایطی فراهم می‌کند که آسیب‌های اجتماعی حوزه بانوان را کاهش دهد.

وی افزود: باید علاوه بر سلامت جسمی باید سلامت فرهنگی، اجتماعی، روحی و روانی افراد جامعه تقویت شود زیرا در شرایطی که بیش از یکهزار نوع مواد مخدر صنعتی توزیع می‌شود بهترین کار تمرکز بر آگاه‌سازی و مصونیت است.

موسوی اظهار داشت: باید برای کمک به مردم دغدغه‌مند باشیم و استفاده بهینه از فضاهای مختلف را در دستور کار قرار دهیم.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان نیز در این مراسم گفت:  شرکت نفت ۶۶ میلیارد ریال برای راه‌اندازی گروه‌های همیار زنان سرپرست خانوار با عنوان گروه کارآفرینی محرومان ویژه بانوان اهدا کرده که تجهیزات مورد نیاز  جهت راه اندازی ۱۲ تعاونی‌ خریداری شده است و با راه اندازی این تعاونی ها برای ۲۰۰زن سرپرست خانوار به طور مستقیم اشتغال ایجاد می شود.

سلیمانی افزود: برای راه‌اندازی گروه همیار زنان سرپرست خانوار بروجن ۶ میلیارد ریال تجهیزات از محل این اعتبارات خریداری شده است.

کد خبر 91746

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد