شیراز| برگزاری جلسه  مدیر کل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بهزیستی شیراز

در پی بازدید از ستاد ارتباطات مردمی، جلسه ای با حضور اوسط مدیر کل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کاظم زاده نماینده تام الاختیار بهزیستی کشور و مدیر کل مدیریت بحران و پدافند غیر عامل بهزیستی کشور، هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس، معاونین و مدیر بهزیستی شیراز تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت بهزیستی شهرستان شیراز

در ابتدای جلسه هوشیار ضمن خیر مقدم به مهمانان گفت: برگزاری میز خدمت در سازمانی حمایتی مانند بهزیستی، تعهدی را برای ما ایجاد می کند که ملزم به انجام آن هستیم. 
در ادامه کاظم زاده با بیان اینکه سازمان بهزیستی در دور اول سفرهای استانی ریاست محترم جمهوری بسیار پررنگ ظاهر شده، خواستار تامین اعتبار جهت پاسخگویی به درخواست‌های مردمی شد.
اوسط مدیر کل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان داشت: حضور در برنامه های میز خدمت ما را وامی دارد شکرگزار نعمت هایی باشیم که خداوند به ما عطا کرده است. او در ادامه گفت : وجود دولت مردمی و رئیس جمهور محترم در دولت سیزدهم که اعتبارات را به سمت محرومیت زدایی می کشاند، مایه دلگرمی است. اوسط در پایان تاکید کرد: در ارتباط با مددجویان ضمن تکریم و امیدوار ساختن آنها از دادن قول و وعده غیر ممکن پرهیز کنید.
گفتنی است در این جلسه گزارشی از میزان مراجعان روز اول ارتباطات مردمی به مدیر کل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد وزارت تعاون ارائه گردید.

* چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۷/۱۹*
*ساعت ۱۸ عصر*

*روابط عمومی مدیریت بهزیستی شهرستان شیراز*

کد خبر 91648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد