برگزاری جلسه شورای اداری بهزیستی هرمزگان

مدیرکل بهزیستی هرمزگان گفت : گفت : باید از ظرفیت های علمی ، ایده های پژوهشی و پیشنهادات سازنده در ارتقاء فعالیتهای سازمان و بهبود خدمت رسانی به جمعیت هدف سازمان استفاده کنیم.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ جلسه شورای اداری بهزیستی هرمزگان به ریاست سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی استان و با حضور معاونین ، مسئولین واحدهای ستادی و روسای ادارات بهزیستی شهرستانها در محل سالن جلسات حوزه مدیریت برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این جلسه  با تقدیر از اقدامات و فعالیت های معاونین و مسئولین بهزیستی در استان و شهرستان ها در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان در حوزه های مختلف به سختی کار و خدمت رسانی در بهزیستی با توجه به کمبود اعتبارات اشاره کرد و اظهار داشت : عبور از شرایط بحرانی مستلزم همدلی و خرد جمعی است که اداره کل بهزیستی استان توانسته است با تلاش همه ی کارکنان خدوم به این مهم دست یابد .

سامیه جهانشاهی همچنین برافزایش تعاملات بین بخشی و برون سازمانی و در نظر گرفتن اولویت ها و نیازمندی های بهزیستی تاکید کرد و خواستار اهتمام ویژه روسای ادارات بهزیستی شهرستانها ومعاونین به خدمت رسانی مطلوب به جامعه هدف دارای معلولیت و ارائه خدمات تخصصی و تشخیص های به موقع شد .

وی  یکی از رسالت‌های سازمان بهزیستی را استفاده از ظرفیت خیرین و ترغیب جامعه به مشارکت در جهت مرتفع کردن مشکلات این قشر از جامعه  افزود: ظرفیت ها و فرصت های خوبی در سطح استان وجود دارد تا بتوانیم خدمت رسانی خوبی برای مددجویان سازمان باشیم.

جهانشاهی اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در حوزه اورژانس اجتماعی را بسیار مهم و حائز اهمیت برشمرد و تصریح کرد : باید از ظرفیت خانواده های متقاضی فرزند خواندگی برای خدمت رسانی به فرزندان ایتام در مرکز نگهداری شیرخوارگاه استفاده شود .

مدیرکل بهزیستی هرمزگان بر استفاده از ظرفیت های علمی ، ایده های پژوهشی و پیشنهادات سازنده در ارتقاء فعالیتهای سازمان و بهبود خدمت رسانی به جمعیت هدف سازمان تاکید نمود و اظهار داشت : باید از دانش ،ایده و ظرفیت های خود در این راستا بهره بگیریم.

کد خبر 91590

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد