بازدید فرماندهی انتظامی استان از واحدهای تخصصی بهزیستی استان اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان به اتفاق معاونین امور اجتماعی و امور توسعه پیشگیری با فرماندهی و معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، حامد رضایی مدیرکل بهزیستی در جریان دیدار با فرماندهی نیروی انتظامی استان و تبریک این هفته بسیار ارزشمند در تامین امنیت اجتماعی شهروندن، پدر رابطه با برخی از چالش های مربوط به مسائل اجتماعی اعم از؛ خانه های امن، کمپ های ترک اعتیاد، مراکز مشاوره، اعتیاد و...به بحث و گفتگو پرداخت.

رضایی مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به تنوع فعالیتها و وظایف محوله در قبال افراد جمعیت هدف اظهار کرد: سازمان بهزیستی در راستای رسالت و وظیفه قانونی و شرعی در قبال افراد جامعه و ولی نعمتان تحت پوشش از مسئولیت بالایی برخوردار هست و خدمات تخصصی مختلف و متنوعی ارائه می کند.

مدیر کل بهزیستی استان از جمله محوری ترین مباحث اجتماعی را مساله کودکان کار و خیابانی، کمپ های ترک اعتیاد و سایر موارد یاد کرد گفت: ما امروز نیازمند تعامل، تقویت بین بخشی و هم افزایی با دست اندرکاران نیروی انتظامی هستیم تا با این اقدام و همکاری دستگاههای اجرایی از گسترش آسیب های اجتماعی جلوگیری نماییم.

شایان ذکر است در ادامه این نشست، فرماندهی انتظامی استان به از واحدهای اورژانس اجتماعی (۱۲۳)، صدای مشاور(۱۴۸۰) همچنین خانه های سلامت، تلاش و مرکز اسکان موقت اورژانس اجتماعی بازدید بعمل آورده و درجریان برخی از اقدامات و فعالیتهای این واحدها قرار گرفت. همچنین وی با حضور در مرکز جامع درمان و بازتوانی سوء مصرف مواد (بانوان) از فعالیتها و خدمات ارائه شده به مقیمان مرکز ترک اعتیاد مذکور اطلاع یافته و در خصوص افزایش تعامل و همکاری های مشترک ما بین نیروی انتظامی و بهزیستی قول مساعد داد.

کد خبر 91301

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد