۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹

ارسنجان|آیین گرامیداشت روز سالمند

احترام به سالمندان موجب برکت در عمر و زندگی فرد می شود:
ارسنجان|آیین گرامیداشت روز سالمند

همزمان با ایام گرامیداشت هفته وحدت و روز جهانی سالمند آیین گرامیداشت جهاندیدگان شهرستان ارسنجان با حضور فرماندار ،امام جمعه،رئیس،کارشناسان واحد پیشگیری،روابط عمومی و اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی،رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)،رئیس شبکه بهداشت و درمان به همت مرکز مثبت زندگی کد ۸۰۷ با هماهنگی و همکاری اداره بهزیستی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان؛هادی خدارحیمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان در حاشیه گرامیداشت روز سالمند،ضمن تقدیر و تشکر از بانیان این مراسم و خیر مقدم به جهاندیدگان و میهمانان این مراسم، با اشاره به روند افزایش جمعیت سالمندی،وظیفه حاکمیت و دستگاه‌های اجرایی مرتبط را در ایجاد خدمات مورد نیاز سالمندان ضروری دانست.
خدارحیمی ضمن بیان توضیحاتی پیرامون اهمیت تکریم و بزرگداشت منزلت سالمندان و لزوم ایجاد فضایی پرنشاط برای آنان بیان داشت: احترام به سالمندان موجب برکت در عمر و زندگی فرد می شود و در عین حال موجبات شادی و نشاط سالمند را نیز فراهم خواهد آورد.
گفتنی است، تست قند و فشار خون و اهدای گل و تجلیل از سالمندان پایان بخش این مراسم بود. روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان

کد خبر 91207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد