دشتی| بازدید فرماندار شهرستان دشتی از منازل سالمندان

علی بحرانی فرماندار شهرستان دشتی به اتفاق مراد زارع سرپرست اداره بهزیستی به مناسبت هفته سالمندان باحضور در منزل تعدادی از سالمندان تحت پوشش بهزیستی شهرستان با این عزیزان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از اداره بهزیستی شهرستان دشتی در این بازدیدها علی بحرانی فرماندار شهرستان دشتی گفت: خانواده‌ها باید در ارج نهادن به تلاش‌های سالمندان نهایت سعی خود را داشته باشند تا آن‌ها که بخشی از عمر خود را صرف خدمت و تربیت فرزندان جامعه کرده‌اند مورد توجه بیشتری قرار بگیرند.

فرماندار شهرستان دشتی با تکریم مقام سالمندان، به سفارش قرآن کریم و پیامبر اکرم(ص) در ارتباط با احترام و تکریم این قشر اشاره کرده و بیان کرد: تکریم سالمندان و احترام ویژه به آنان از آموزه‌های روشن فرهنگ اسلامی بوده که در آیات و روایات بسیاری به آن توصیه شده است.

وی ادامه داد: حفظ احترام و تکریم بزرگترها و سالمندان همواره در نزد ایرانی ها جایگاه ویژه ای در خانواده داشته و امروز نیز باید والدین نقش خود را در تربیت فرزندان برای تکریم سالمندان و بزرگترها به درستی ایفا کنند.

مراد زارع رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتی گفت: امید است همواره قدردان سرمایه‌های خود باشیم و در این زمینه بدانیم که رفتار امروزمان روی آینده ما تأثیر خواهد داشت.

وی با بیان اینکه احسان به پدر و مادر حکم و دستور اکید خداوند است اظهارکرد: در دین مبین اسلام پس از بندگی خداوند،   نیکی به پدر و مادر تاکید فراوان شده است.

کد خبر 91022

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد