تقدیر مدیرعامل کانون ناشنوایان از بهزیستی استان

برای دیدن زیبایی های دنیا نعمت بینایی و برای شنیدن صداها، نعمت شنوایی در اختیار اشرف مخلوقات است اما زندگی در غیرقابل پیش بینی ترین وضع ممکن برای برخی افراد شرایط کمی متفاوت را رقم می زند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان مدیر عامل و جمعی از اعضای کانون ناشنوایان استان با مدیرکل، معاون توانبخشی و دبیر شورای فرهنگی بهزیستی استان به منظور تقدیر از همراهی و همکاری بهزیستی در برگزاری همایش ناشنوایان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مدیرعامل کانون ناشنوایان از همراهی و همکاری بهزیستی در برگزاری همایش ناشنوایان تقدیر و تشکر کرد.

متن تقدیرنامه به شرح زیل می باشد:

جناب آقای دکتر محمود منطقی

مدیرکل محترم بهزیستی استان سمنان

با سلام و تحیت

اگر امروزه کشورمان دارای بالندگی و اقتدار و سربلندی در عرصه های مختلف است از همت و تلاش مدیران دلسوز و متعهدی است که خدمت به مردم عزیز را بزرگترین افتخار کار و زندگی خود می دانند. امید است با هم افزایی ایجاد شده گامی موثر برای اعتلاء و موجبات توسعه و ارتقاء خدمت رسانی مطمئن و مطلوب تری را به قشر معلولین و بویژه ناشنوایان محترم به ارمغان آوریم.

بدینوسیله از زحمات و حمایتهای بی شائبه و صادقانه حضرتعالی و همکاران محترمتان در برگزاری همایش هفته ناشنوایان سال ۱۴۰۲هجری شمسی، که منجر به ایجاد فضای شاد و باطراوت و نیز درخور شان ناشنوایان استان سمنان گردید کمال تشکر و قدردانی را دارم. از خداوند متعال برای جنابعالی سلامتی، بهروزی و استمرار خدمتگزاری را مسئلت دارم.

احسان صائمی

مدیرعامل کانون ناشنوایان استان سمنان

کد خبر 90984

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد