پیام مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت روز جهانی سالمندان

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در پیامی فرا رسیدن نهم مهرماه روز جهانی سالمندان را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر ناصر چاووشی در پیامی فرارسیدن روز جهانی سالمندان را تبریک گفت. متن پیام مدیرکل بدین شرح است:              
بسمه تعالی        
سالمندان سرمایه‌های انسانی و گنجینه های ارزشمندی از تجربه و مهارتِ "به زیستن" هستند که به حق باید آنان را معماران جامعه امروز تلقی نمود و آنچه را باعث پویایی و حرکت اجتماعی است را می توان محصول تلاش، همت و توانمندی دیروز این عزیزان برشمرد.

آن چه در خصوص سالمندان گرانقدر، از اهمیت و اولویت ویژه‌ برخوردار است و خداوند متعال، پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار علیهم السلام نیز همگان را به آن توصیه فرموده اند؛ توجه به جایگاهِ والای آنان و تکریم و پاسداشت این سرمایه های بی‌بدیلِ انسانی است.

نهم مهرماه روز جهانی سالمندان فرصت مغتنمی است تا ضمن گرامیداشت مقام و جایگاه ارزشمند این بزرگواران، با عزمی راسخ و با همراهی و مساعدت کلیه دستگاه‌ها و نهادهای مسئول در برابر سالمندان و همچنین آحاد جامعه و به ویژه خانواده‌های محترم آنها، همت، تلاش و برنامه‌ریزی‌های لازم را در مسیر حفظ و ارتقاء سلامت جسمانی، روانی و اجتماعی سالمندان معطوف نماییم و در لوای این همگرایی و هم‌افزایی دوره سالمندی مطلوب و با کیفیت تری برای این عزیزان رقم بزنیم تا جامعه از نتایج پربار حضورِ سالمندان ارجمند منتفع شود. از درگاه پروردگار بلند مرتبه؛ سلامتی، عزت و سربلندی همگان را مسئلت دارم.

ناصر چاووشی

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان

کد خبر 90397

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد