آستارا | از مرکز بهبودی اقامتی میان مدت نسیم حیات آستارا بازدید شد

صبح روز سوم مهر ماه دکتر محمد رضا کاظم زاده نماینده ویژه سازمان و مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیر عامل بهزیستی کشور به اتفاق عباس امام پناهی مسئول روابط عمومی بهزیستی گیلان از مرکز بهبودی اقامتی میان مدت نسیم حیات آستارا بازدید نمودند وبا مسئول ومددجویان این مرکز دیدار وگفتگوکردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ دکتر محمد رضا کاظم زاده نماینده ویژه سازمان و مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیر عامل بهزیستی کشور ضمن بازدید ازبخش های مختلف این مرکز درخصوص شرایط ارائه خدمات مراقبتی وآموزشی با مددجویان گفتگوکرد.دکتر کاظم زاده با اشاره به سیاست‎های سازمان بهزیستی درخصوص پیشگیری و درمان اعتیاد در جامعه، تصریح کرد: سازمان بهزیستی تمام تلاش خود را معطوف به توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار معتادین پاک شده کرده و در این راه از همه منابع و ظرفیتهای موجود در جامعه استفاده خواهد نمود.

در ادامه مسئول مرکز ترک اعتیاد «نسیم حیات» ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به مسئولین، به ارائه گزارش کوتاه از عملکرد وخدمات مرکز از بدو تاسیس تاکنون ومسائل ومشکلات پیش روپرداخت.

وی درادامه تصریح کرد: پیشگیری‎های بعد از درمان معتادان، ارتباط مستقیم با مددجویان و خانواده‎های آنها و ایجاد فضای کار و اشتغال یکی از راه‎های اصلی برای حفظ پاکی معتادان بوده که با هماهنگی و حمایت مسئولان قابل اجرا است.

کد خبر 90023

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد