رسانه| پرونده‌های فرزندخواندگی در استان بوشهر تعیین تکلیف شد

بوشهر- سرپرست بهزیستی استان بوشهر گفت: با برگزاری کمیته فرزندخواندگی، تعدادی از پرونده‌های فرزندخواندگی در استان بوشهر تعیین تکلیف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا محمودی ظهر سه‌شنبه در نشست کمیته فرزندخواندگی در بهزیستی استان بوشهر اظهار داشت: سازمان بهزیستی در کشور، وظایف متعددی را بر عهده خود دارد که در قالب‌های مختلف ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: یکی از وظایف مهم این سازمان فراهم آوردن امکان ثبت نام فرزند خواندگی برای خانواده‌های داوطلب و واگذاری سرپرستی اطفال بی سرپرست به این عزیزان است.

سرپرست بهزیستی استان بوشهر ادامه داد: در سال‌های اخیر با بررسی پرونده‌های متقاضی این خانواده‌ها توسط کمیته فرزند خواندگی، به خانواده‌ها واگذار شده است.

محمودی به شرایط و ثبت نام متقاضیان فرزند خواندگی در بهزیستی اشاره کرد و ادامه داد: سامانه ثبت نام فرزند خواندگی بهزیستی راه اندازی شده که متقاضیان این امر با مراجعه به این سامانه از شرایط و نحوه واگذاری فرزند خواندگی در جریان قرار خواهند گرفت.

در ادامه این کمیته پس از گفتگوی اعضا با تعدادی از این خانواده‌ها پرونده‌های آنان مورد بررسی و تصمیمات لازم جهت واگذاری فرزندخواندگی در دستورکار قرار گرفت.

کد خبر 89740

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد