شاهین شهر و میمه | دیدار رئیس اداره بهزیستی و دادستان با هدف ارائه راهکارهای موثر در ارائه خدمات

محمد حسین قربانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهین‌شهر و میمه به همراه کارشناسان این اداره در نشستی با مهران جدیدی دادستان شهرستان، پیرامون ارائه راهکارهای موثر در خصوص بهبود ارائه خدمات، گفتگو و تبادل نظر کردند.

      به گزارش روابط عمومی، در این دیدار محمد حسین قربانی ضمن تقدیر و تشکر ازفعالیت‌های دستگاه قضایی شهرستان در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به شرح فعالیت‌های اداره بهزیستی شهرستان در تمامی حوزه‌ها به ویژه اورژانس اجتماعی در سال جاری پرداخت و گفت: با تلاش مجموعه بهزیستی شهرستان در سه سال اخیر تعداد طلاق در شهرستان روند کاهشی داشته است.

وی در خصوص خدمات بهزیستی به حل مشکل اعتیاد و کمک به بازگرداندن افراد به جامعه گفت: در حال حاضر دو مرکز اقامتی ترک اعتیاد در شهرهای شاهین‌شهر و گز با مجوز سازمان بهزیستی مشغول به فعالیت می‌باشند و با نظارت دقیق و بازدیدهای دوره‌ای نحوه خدمات‌رسانی آنها به معتادین مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهین‌شهر و میمه افزود: همچنین سعی کرده‌ایم با ارائه یاری برگ به افرادی که در این مراکز مراحل درمان خود را طی می‌کنند، بخشی از هزینه‌های آنها را جبران نماییم و برای رفع مشکل اشتغال این عزیزان نیز تسهیلات اشتغال پرداخت می‌شود.

در ادامه مهران جدیدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ضمن تقدیر از خدمات ارائه شده توسط بهزیستی شهرستان، گفت: از هر ابزاری که بتوانیم به مجموعه بهزیستی و جامعه هدف آن کمک نماییم استفاده خواهیم کرد و گزارش‌های مربوط به  بهزیستی را در اولویت کاری قرار خواهیم داد.

وی موضوع ساماندهی کودکان کار را از دغدغه‌های دستگاه قضایی عنوان و تاکید کرد: دستگاه‌های مختلف مرتبط با موضوع کودکان ملزم به همکاری در جهت مرتفع نمودن مشکلات در این حوزه هستند.

در این نشست طرفین در خصوص موضوعات مرتبط با طلاق، کودکان کار و اعتیاد به تبادل نظر و ارائه راهکار پرداختند.

کد خبر 89070

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد