بازدید سرزده مدیرکل بهزیستی هرمزگان از مراکز امور آسیب‌دیدگان و فوریت های اجتماعی

در راستای نظارت و بررسی عملکرد مراکز امور آسیب دیدگان اجتماعی و مراکز اورژانس اجتماعی ، مدیرکل بهزیستی هرمزگان به اتفاق هیات همراه از این مجموعه‌ها بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ با هدف نظارت بر فرآیند خدمت رسانی به جامعه هدف، میزان اثربخشی خدمات مورد ارائه و بررسی چالش‌ها و مشکلات پیش روی  مراکز فوریت های اجتماعی و امور آسیب‌دیدگان ،سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی  هرمزگان با همراهی حسن ترکمانی معاون امور اجتماعی ، محمد باوقار مسئول بازرسی و مدیریت عملکرد و صفورا دریا پیمای هرمزی رییس بهزیستی بندرعباس ضمن حضور در مجتمع خدماتی حمایتی بهزیستی الزهرا (س) ، به صورت سرزده از مرکز نگهداری شیرخوارگاه ،کودکان خیابانی و مراکز امور آسیب دیدگان اجتماعی از جمله : خانه سلامت ، مرکز مداخله در بحران های فردی، خانوادگی و اجتماعی و خانه تلاش بازدید به عمل آورد.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در جریان این بازدید ضمن دیدار با مددجویان ، از نزدیک با مسئول و کارکنان این مجموعه ها دیدار و گفتگو کرد .

وی از بخش ها و قسمتهای مختلف این مراکز دیدن کرد و نحوه پذیرش ، فرآیند خدمت رسانی به جامعه هدف مقیم و چالش‌ها و مشکلات موجود را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد .

کد خبر 88945

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد