هم افزایی بهزیستی و بانک قرض الحسنه مهر ایران

در راستای توسعه و گسترش تعاملات برون سازمانی مدیر کل بهزیستی هرمزگان با معاون مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ با هدف هم افزایی ، توسعه و  گسترش تعاملات برون سازمانی و استفاده از ظرفیت های موجود به منظور خدمت رسانی بهتر به جامعه هدف سازمان و نیز ارتقاء سطح رفاه کارکنان ، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با مهدی رئیسی معاون مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان در دفتر مدیریت این اداره کل دیدار و گفتگو کرد .

سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این نشست  ضمن تشریح و معرفی خدمات و فعالیتهای سازمان در حوزه های مختلف ، به تنوع و گستردگی خدمات سازمان به افراد مختلف اشاره داشت و افزود : بهزیستی به واسطه تنوع و حجم فعالیتها و گستردگی افراد تحت حمایت ، به تنهایی نمی تواند فعالیتهای خود را انجام دهد و همراهی همه دستگاهها و مردم خیر را می طلبد و در این میان توسعه  همکاری و تعامل بانک ها می تواند گام  موثری جهت خدمت رسانی مطلوب و شایسته به جامعه هدف تحت حمایت در راستای رفع مشکلات و مسائل آنها  باشد. 

جهانشاهی در ادامه به شرایط خاص و ویژه سازمان بهزیستی به لحاظ حقوق دریافتی اشاره نمود و اظهار داشت : کارکنان هر سازمان و دستگاهی مهمترین و ارزشمندترین سرمایه آن مجموعه به شمار می رود و باید شرایط و بستری را در تعامل با بانک های عامل فراهم سازیم تا کارکنان بتوانند بدون دغدغه از تسهیلات و مزایای بانک طرف قرارداد استفاده نمایند .
مدیرکل بهزیستی هرمزگان گفت : ایجاد اشتغال و توانمندسازی جامعه هدف یکی از ماموریت ها و رسالت های حائز اهمیت سازمان به شمار می رود که خوشبختانه بانک قرض الحسنه مهر ایران استان تعامل و همراهی شایسته ای را تاکنون داشته است .

مهدی رئیسی معاون مدیریت شعب بانک  قرض الحسنه  مهر ایران در استان هرمزگان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع خانواده بزرگ بهزیستی  اظهار داشت : خدمت در سازمان بهزیستی عین عبادت و باقیات و صالحات  است و مایه خرسندی بانک قرض الحسنه مهر ایران است که بتوانیم هم راستا با سازمان بهزیستی خدمت رسان شایسته ای به اقشار تحت حمایت این سازمان باشیم .

وی افزود : بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای مسئولیت های اجتماعی و مأموریتی که بر عهده آن محول شده است همپای نهادهای حمایتی همچون سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) به توانمندسازی افراد جامعه هدف و به اشتغال آنها می اندیشد.

مهدی رئیسی در ادامه با اعلام آمادگی کامل برای همراهی و تعامل با سازمان بهزیستی ، درخصوص تسهیلات و طرح های مورد ارائه بانک قرض الحسنه مهر ایران به بیان توضیحاتی پرداخت و ابراز امیدواری کرد : با استفاده از طرحها و ظرفیت های  بانک مهر ایران  بتوانیم در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان گام های موثری برداریم .

کد خبر 88909

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد