تبریک بمنظور کسب رتبه برتر بهزیستی استان در جشنواره شهید رجایی

مایه ی خوشحالی و قدردانی بسیار است که سازمان بهزیستی استان سمنان عنوان دستگاه برتر گروه "سلامت و رفاه اجتماعی" در جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۲انتخاب گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان محمد حسین ذوالفقاری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در پی پیامی انتخاب مقام برتر اداره کل بهزیستی استان را در هجدهمین جشنواره شهید رجائی به مدیر کل بهزیستی استان تبریک گفت:

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

برادر ارجمند جناب آقای منطقی

مدیر کل محترم بهزیستی استان سمنان

سلام علیکم

همانگونه که مستحضرید امروزه جایگاه راهبردی نظام های مدیریتی و کار آمدی سازمان ها بیش از پیش نمایان گشته است و با اطمینان می توان اظهار داشت، مهمترین کارایی و اثربخشی سازمان ها، بهره مندی آنها از این نظام ها می باشد. سازمان هایی در این فرایند موفق تر هستند که با استفاده بهینه از منابع انسانی و توجه به بهبود مستمر کیفیت خدمات، در جهت کسب رضایت ارباب رجوع تلاش نموده و به بهترین نتایج نائل آیند.

رسیدن به چنین جایگاهی نشانگر آن است که جنابعالی و مدیران و کارکنان آن مجموعه، مسیر رشد و پویایی را با ثبات قدم و انگیزه مضاعف طی نموده و با حسن تدبیر، سازماندهی موثر و کارآمد و سرلوحه قرار دادن برنامه محوری این مهم را به ثمر نشانده اید.

ضمن تبریک هفته دولت، کسب این توفیق الهی را فرخنده دانسته و از درگاه خداوند متعال برای شما، سلامتی، آرامش و اعتلای روزافزون مسئلت دارم.  

محمد حسین ذوالفقاری

                           مدیرکل کمیته امداد                 

کد خبر 88767

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد