استان اردبیل جزو پنج استان برتر در زمینه مداخله در آسیب های اجتماعی می باشد

مدیرکل بهزیستی استان به همراه معاون امور اجتماعی و مدیربهزیستی شهرستان اردبیل، از مرکز اورژانس اجتماعی بازدید بعمل آورده و ضمن تبریک این مناسبت مهم، از زحمات و تلاش های شبانه روزی و نوع دوستانه کارشناسان و کارکنان مرکز اورژانس، قدر دانی نمود.

حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان به اهمیت و نقش ارزنده کارشناسان اورژانس اجتماعی در کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی اشاره کرده و خدمت آنان را مصداق بارزی از باقیات و صالحات عنوان نمود.

رضایی در دسترس بودن و ارائه خدمات تخصصی به عموم مردم را از شاخصه های مهم فعالیت های اورژانس اجتماعی برشمرده و نقش همکاران شاغل در کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی را، نقشی برجسته و تاثیر گذار مطرح نمود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد که به همت همکاران و عوامل دخیل در برنامه، استان اردبیل جزو ۵ استان برتر کشور در زمینه مداخله در آسیب های اجتماعی می باشد.

در طول یک سال گذشته بالغ بر ۲۴.۵۰۰ نفر از خدمات گوناگون اورژانس اجتماعی در ابعاد مختلف چون برقراری تماس با خط تلفنی ۱۲۳ مراکز مداخله در بحران، تیم سیار اورژانس اجتماعی و پایگاه خدمات اجتماعی، در قالب حمایت های مادی و معنوی اعم از مشاوره های حقوقی، مددکاری، روانشناختی، مراقبت و خدمات سرپایی و نگهداری شبانه روزی و نهایتا کاهش و کنترل آسیب، بهره مند شده اند.

کد خبر 88741

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد