رسانه| فروش آثار نقاشی معلولین در شرکت پلیمر آریا ساسول عسلویه

گام خبر: با حضور رضا محمودی سرپرست بهزیستی استان، محمد رضا حیدرزاده مدیر عامل شرکت آریا ساسول نمایشگاه آثار نقاشی معلولین مؤسسه کلید بهشت در شرکت پلیمر آریاساسول واقع در شهر عسلویه برای کارکنان این شرکت به نمایش درآمد.

به گزارش گام خبر در این مراسم رضا محمودی، سرپرست بهزیستی استان بوشهر ضمن قدردانی از حمایت و اقدام پسندیده شرکت پلیمر آریاساسول از توان‌خواهان مؤسسه کلید بهشت، اظهار داشت : کمک به جامعه  هدف تحت پوشش نیاز به تلاش و ایثار زیاد دارد که در وجود انسانهای خیر اندیش می باشد.
وی با بیان اینکه برای خدمت‌رسانی به جامعه هدف بهزیستی استان به شرکای اجتماعی نیاز هست، تصریح کرد: شرکای اجتماعی ما اصحاب رسانه و صنعت در منطقه می باشند.
سرپرست بهزیستی استان بوشهر از الزام فرهنگ‌سازی برای اقدامات مرتبط با ارائه خدمت به انسان‌ها یاد کرد و افزود: اگر می‌خواهیم توسعه پایدار باشد و دچار نقصان نشود و به بالندگی و تعالی  و رشد برسد، می بایست شرکتها  با برنامه ریزی هدفمند به رسالت اجتماعی خود در قبال سازمان حمایت محوری همچون بهزیستی عمل نمایند.
محمودی اذعان کرد: یکی از  کارهایی که صنعت در حوزه پایداری می‌تواند انجام دهد، احساس مسئولیت‌پذیری در مقابل اجتماع است و اگر این مسئولیت‌پذیری خود را بروز دهد، در توسعه شرکت نقش خواهد داشت و جامعه آن شرکت را می‌پذیرد و مسیر توسعه آن هموار می‌شود.
محمدرضا حیدرزاده، مدیرعامل شرکت آریا ساسول نیز در این آیین، ضمن خوش آمدگویی به مدیران استانی بهزیستی، همچنین توان‌خواهان و اصحاب رسانه گفت: این نمایشگاه فرصتی برای کارکنان شرکت است تا کمک‌های مادی و معنوی خود را به توان‌خواهان این مؤسسه برسانند.
وی تأکید کرد: برای کار خیر نباید منتظر دیگران بود و برای این موضوع می‌بایست داوطلبانه و شتابان گام برداشت.
مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول از تلاش شرکت برای تثبیت جایگاه خود به‌عنوان سفیر توان‌خواهان کلید ‌بهشت یاد کرد و افزود: داوطلب بودن برای اقدام‌های نیک یک قدرت است و این جز با نیت خیر محقق نمی‌شود.
وی افزود: این توان‌خواهان ولی نعمت ما هستند و به آن‌ها افتخار می‌کنیم، وجود آن‌ها به تولید، زندگی شخصی و خانواده ما برکت خواهد داد و تداوم این امر خیر را وظیفه شرعی و دینی خود می‌دانیم.
در پایان این مراسم توان‌خواهان مرکز کلید بهشت حاضر در شرکت مورد مهر و قدردانی قرار گرفتند.
لازم به ذکر است تا پایان روز اول، بخش عمده‌ای از آثار عرضه شده در نمایشگاه به‌فروش رسید.

رسانه| فروش آثار نقاشی معلولین در شرکت پلیمر آریا ساسول عسلویه

کد خبر 88711

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد