بهره برداری از ۲۷ طرح اشتغال زایی در هرمزگان بمناسبت هفته دولت

همزمان با هفتمین روز از هفته دولت ، ۲۷ طرح اشتغالزایی مددجویان با حضور مسئولین در هرمزگان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ همزمان با هفتمین روز از هفته دولت ، ۲۷ طرح اشتغالزایی مددجویان با حضور مسئولین در هرمزگان افتتاح شد.

این آیین بصورت نمادین در شهرستان خمیر برگزار و ۱۰ طرح اشتغال زایی مددجویان بهزیستی با حضور فرماندار این شهرستان، امام جمعه ، معاون عمرانی فرماندار ، رییس اداره هماهنگی موسسات غیردولتی ، اشتغال و مشارکتهای مردمی بهزیستی استان، بخشدارمرکزی ، شهردار ، اعضای شورای اسلامی و جمعی از مدیران شهرستانی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

میترا اصلاح رییس اداره هماهنگی موسسات غیردولتی ، اشتغال و مشارکتهای مردمی بهزیستی استان در حاشیه افتتاح طرح های اشتغال زایی گفت: این طرح ها شامل طرح های کارفرمایی و خوداشتغالی مددجویان است و در شهرستان های حاجی آباد ، بندرخمیر ، میناب ، بندرعباس ، بستک ، بشاگرد و رودان به بهره برداری رسیده است.

میترا اصلاح ایجاد اشتغال پایدار و توانمند سازی جامعه هدف را یکی از مهم ترین سیاست های سازمان بهزیستی عنوان کرد و بیان داشت : سعی می شود با پرداخت تسهیلات و آموزش های فنی و حرفه ای زمینه استقلال مالی جامعه هدف فراهم شود.

وی عمده طرح های اشتغالزایی افتتاح شده به مناسبت هفته دولت سال جاری را در زمینه های کشاورزی، خدمات، کسب و کار،خیاطی ، دامداری و ...معرفی کرد.

کد خبر 88647

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد