آغاز خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی بسیج ادارات و کارمندان در اندوهجرد

مدیران ادارات استان کرمان با حضور در بخش اندوهجرد ضمن تشکیل میز خدمت ، به حل و فصل مشکلات مردم این دیار پرداختند

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان مدیران ادارات استان کرمان با حضور در بخش اندوهجرد ضمن تشکیل میز خدمت ، به حل و فصل مشکلات مردم این دیار پرداختند همچنین بسیج ادارات و کارمندان در گروه‌های جهادی تخصصی به مدت یک هفته در اندوهجرد حضور خواهند داشت و در حوزه‌های بهزیستی ، کشاورزی، راه، مسکن، اقدامات فرهنگی، ورزشی و... خدمت‌رسانی می‌کنند. 

علیرضا وحیدزاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان نیز با همراهی کارشناسان میز خدمت و کارشناسان تخصصی بهزیستی با حضور در میز خدمت بهزیستی در اندوهجرد ضمن گفتگو با مددجویان و جامعه هدف دستور لازم را جهت حل و فصل مشکلات آنان صادر نمود.

شایان ذکر است در این همایش که در محل مصلی این بخش برگزار شد به بیش از ۶۰ درخواست جامعه هدف پاسخ مقتضی و دستور لازم جهت رسیدگی های بعدی صادر گردید

در مراسم آغاز این همایش که در مزار سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و با حضور مسئولین استانی وکشوری برگزار گردید سردار محمدعلی نظری،فرمانده سپاه ثارالله کرمان با بیان اینکه سپاه و بسیج بدون نگاه گروهی و حزبی برای خدمت‌رسانی به مردم همواره حضور دارند، گفت: در راستای فعالیت‌های قرارگاهی و جمعی در نقاط کم برخوردار و آسیب دیده، امروز در کل کشور مناطقی شناسایی و عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

وی با بیان اینکه بسیجیان استان در قالب رزمایش سراسری گروه‌های جهادی تخصصی بسیج ادارات و کارمندان به مدت یک هفته در منطقه اندوهجرد حضور دارند، افزود: در منطقه شهداد، تکاب و گلباف نیز قبلًا توسط بسیج، سپاه و همراهی دستگاه‌ها فعالیت‌های جهادی انجام شده است.

سردار نظری تصریح کرد: مسائل مختلف منطقه اندوهجرد از قبل احصا شده و گروه‌های جهادی در حوزه‌های کشاورزی، آبخیزداری، آبخوان‌داری، راه، مسکن، تعمیر لوازم خانگی و خودرو، اقدامات فرهنگی، ورزشی و... خدمت‌رسانی می‌کنند.

فرمانده سپاه ثارالله در پایان با بیان اینکه تا زمانی که مردم نیازمند خدمت‌رسانی باشند با کمک دستگاه‌های اجرایی در کنار آنها هستیم، گفت: این رزمایش در مناطق محروم استان که نیاز به خدمت دستگاه‌های اجرایی، گروه‌های جهادی، بسیج و سپاه دارند ادامه می‌یابد و از هر فرصتی در طول سال برای حل مشکلات مردم استفاده می‌کنیم.

کد خبر 88589

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد