در رسانه | ساختمان مرکز نگهداری سالمندان کاشمر، معطل ۱۰ میلیارد اعتبار

در حال حاضر این پروژه با کمک مالی خیرین و نیکوکاران از پیشرفت ۷۰ درصدی برخوردار است و برای تکمیل و تجهیز آن ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی به نقل از خبرگزاری فارس از کاشمر، مجید اسکندری امروز در حاشیه بازدید معاون پشتیبانی سازمان بهزیستی خراسان رضوی از ساختمان در دست احداث سالمندان کاشمر اظهار کرد: مجوز فعالیت مرکز نگهداری سالمندان کاشمر در سال ۹۵ اخذ و در حال حاضر ۲۰ سالمند در ساختمانی مجزا به صورت شبانه روزی خدمات پرستاری و توانبخشی دریافت می‌کنند.

مدیرعامل موسسه خیریه معلولین ذهنی و سالمندان رمضان کاشمر با اشاره به اینکه به دلیل مراجعه تعداد زیاد متقاضیان برای پذیرش در این مرکز، احداث ساختمان ویژه نگهداری سالمندان در دستور کار قرار گرفت، افزود: در ضلع شرقی موسسه خیریه رمضان کاشمر احداث ساختمانی با ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع زیر بنا در سه طبقه در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه با حمایت‌ها و پشتیبانی خیرین و نیکوکاران از پیشرفت ۷۰ درصدی برخوردار است.

وی با اذعان به اینکه در طراحی اولیه تمامی زیرساخت‌ها و بخش‌های لازم به صورت اختصاصی لحاظ شده است، بیان کرد: بر اساس برآورد انجام شده برای تکمیل و تجهیز این مجموعه به ١٠ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

معاون پشتیبانی سازمان بهزیستی خراسان رضوی نیز در این بازدید با اشاره به محدودیت‌های ایجاد شده اعتباری گفت: در گذشته از محل اعتبارات فصل ۵ امکان کمک به این پروژه‌ها وجود داشت، اما متأسفانه این اعتبارات محدود شده است.

منوچهر عدالت‌جو با تقدیر از اقدامات انجام شده در این موسسه خیریه، در خصوص پیگیری برای اختصاص قسمتی از اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این ساختمان در حال احداث قول مساعد داد.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری کاشمر نیز با اشاره به اینکه خدمات این موسسه علاوه بر کاشمر به سایر شهرستان‌های استان نیز ارائه می‌شود، گفت: انتظار داریم سازمان بهزیستی نگاه ویژه‌تری در حوزه اعتبارات به این موسسه داشته باشد.

هادی ذوالفقاری با تقدیر از همراهی و مشارکت خیرین و شهروندان در کمک به تامین هزینه‌های مالی این موسسه خیریه خاطر نشان کرد: قطعا با تکمیل و تجهیز این مجموعه دغدغه متولیان امر برای پاسخگویی به متقاضیان پشت نوبت برطرف می‌شود.

گفتنی است؛ در ادامه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف موسسه معلولین ذهنی، ساختمان اداری موسسه خیریه رمضان کاشمر با هزینه ای بالغ بر ۵ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 88541

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد