افزایش مطالعه کاهش آسیب های اجتماعی  را درپی دارد

سرپرست بهزیستی استان زنجان گفت: گسترش فرهنگ مطالعه و جستجوگری در مطالب علمی، ادبی، مذهبی و... می تواند برای جوانان و نوجوانان مانع مهمی  در افزایش و رشد آسیب های اجتماعی است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان نعمت ملکی در جلسه تاکید بر همکاری مشترک و اتخاذ راهکارهای توسعه فرهنگ کتابخوانی افزود: جامعه هدف بهزیستی و افراد دارای معلولیت اغلب دارای تحصیلات عالیه هستند و از مطالعه بهره می برند که ارتقا دانش بهبود  دهنده زندگی این قشر است.

وی مواجهه با مردم و سروکار داشتن با علایق و سلایق مختلف و فرهنگ های متنوع را از اولویت های کاری بهزیستی برشمرد و خاطرنشان کرد: مطالعه در حوزه روانشناسی و جامعه شناسی توانسته تسهیل گر مسیر خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی توسط کارکنان را فراهم کند.

این مسئول تصریح کرد: کتابخانه ها فضای امن و سالمی هستندکه بهزیستی با توجه به رسالتی که در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارد، می تواند از این ظرفیت استفاده کند.

وی به کتابخانه ویژه نابینایان در زنجان اشاره کرد و گفت: عضویت در کتابخانه اندیشه سپید برای نابینایان و کم بینایان و همچنین استفاده از تجهیزات آن برای مخاطبان رایگان است.
ملکی با اشاره به برگزاری پویش زائر اولی ها و خادمین با شعار «به شوق حرم رهسپاریم» توسط بهزیستی اظهار داشت: تاریخ پویش از ۲۵ مرداد لغایت ۱۵ شهریور ماه اعلام شده است و هدف از اجرای این پویش اعزام مددجویان به مشهد مقدس و عتبات عالیات است.

کد خبر 87939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد