پیام مدیرکل بهزیستی هرمزگان به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در متن پیام مدیرکل بهزیستی هرمزگان آمده است : 

هفته دولت، تجلی یک دولت مردمی و روزهای سراسر افتخار خدمت‌گذاری شهیدان رجایی و باهنر است که قلبشان برای محرومان می‌تپید و به فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، با مردم بودند و برای مردم تلاش می‌کردند.

این هفته فرصتی است ارزشمند برای آشنایی و الگوگیری از سیره شهیدان رجایی و باهنر و تجدید عهد و پیمان ارکان مختلف دولت با شهداء گرانقدرمان که برای تحقق آرمان انقلاب اسلامی از جان عزیز خویش مایه گذاشتند .

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر و تمامی شهدا و ایثارگرانی که با خدمت خالصانه ایامی را به نام هفته دولت در تاریخ انقلاب اسلامی به یادگار ثبت نمودند و همچنین تبریک چهارم شهریور ماه، روز کارمند به همه انسان های شایسته ای که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است ، از زحمات و تلاش های بی دریغ کارکنان این سازمان صمیمانه تقدیر و تشکر نموده ، توفیق روز افزون یکایک همکاران ارجمند را در مسیر خدمت رسانی به جامعه هدف از درگاه خداوند رحمان خواستارم.

سامیه جهانشاهی

مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان

کد خبر 87938

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد