تکمیل پرسشنامه الکترونیک وضعیت اقتصادی و روانی اجتماعی زنان سرپرست خانوار با حضور مدیرکل بهزیستی هرمزگان

مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان، ضمن بازدید از مرکز مثبت زندگی ۴۷۵ و گفتگو با چند تن از زنان سرپرست خانوتحت حمایت ، از نزدیک روند تکمیل پرسشنامه الکترونیک وضعیت اقتصادی و روانی اجتماعی زنان سرپرست خانوار را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در ادامه سه شنبه های مردمی بهزیستی هرمزگان و با هدف تکریم جامعه هدف تحت پوشش و پاسخگویی به درخواستها و مطالبات مراجعین ، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در مرکز مثبت زندگی کد ۴۷۵ حضور یافت.

وی در ادامه این حضور از نزدیک روند تکمیل پرسشنامه الکترونیک وضعیت اقتصادی و روانی اجتماعی زنان سرپرست خانوار را بررسی و شخصا بر اجرای موارد نظارت نمود .

مدیرکل بهزیستی استان همچنین در جریان روند تکمیل پرسشنامه ، با تعدادی از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت به منظور حل مسائل و مشکلات به گفت‌وگو نشست و دستورات لازم برای پیگیری و رفع مسائل و چالش های مطرح شده را صادر نمود.

در  ادامه ارزیابی ها؛ توسلی کارشناس‌مسئول دفتر امور زنان و خانواده بهزیستی استان با همراهی کارشناس دفتر امور زنان و خانواده بهزیستی بندرعباس به تشریح ضرورت انجام این پرسشنامه جهت تمامی بانوان سرپرست خانوار واجد الشرایط به منظور آشنایی با تمامی زوایای وضعیت اقتصادی و روانی اجتماعی بانوان در راستای توانمندسازی پایدار پرداختند.

گفتنی است این پرسشنامه علاوه بر سنجش الکترونیک وضعیت اقتصادی بانوان سرپرست خانوار با ۷ خرده مقیاس در قالب ۵۸ گویه، وضعیت روانی اجتماعی بانوان را از حیث میزان تعامل و روابط اجتماعی و غیره نیز می‌سنجد و در نهایت نتایج به‌دست آمده، به مددکاران کمک می‌کند که تلاش برای توانمندسازی مراجعین را با دقت بیشتری اجرایی کنند.

کد خبر 87880

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد