دیدار معاون سیاسی امنیتی  و اجتماعی استانداری هرمزگان با سالمندان

در آستانه فرارسیدن هفته دولت ، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با حضور در مرکز سالمندان لقمان حکیم ، ضمن دیدار و دلجویی ار سالمندان از بخش های این مرکز بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در آستانه فرارسیدن هفته دولت ، دکتر احسان کامرانی معاون سیاسی امنیتی  و اجتماعی استانداری هرمزگان با همراهی حمیدرضا زارعی مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری ، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان و جمعی از مدیران دستگاههای عضو شورای سالمندان استان  باحضور در سرای سالمندان لقمان حکیم ، ضمن دیدار و دلجویی ار سالمندان از بخش های این مرکز بازدید کرد.

وی در جریان حضور در این مرکز که با هدف حمایت و رفع دغدغه های مرکز سالمندان صورت پذیرفت ، با توضیحات سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در جریان نحوه پذیرش ، فرآیند خدمت رسانی به سالمندان و چالشها و مشکلات این مجموعه قرار گرفت.

دکتر کامرانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاتداری هرمزگان در جریان حضور در سرای سالمندان لقمان حکیم با تقدیر از  از زحمات کارکنان خدوم و دلسوز این مرکز در مراقب و رسیدگی به پدران و مادران سالمند اظهار داشت : احترام به بزرگان در دین مبین اسلام تاکید شده است و برما واجب است همواره در کنار این گنجینه های ارزشمند باشیم و از تجربیات ارزشمند این عزیزان بهره مند شویم .

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: باید همه دستگاههایی که متولی در حوزه سالمندان هستند شرایطی را فراهم نمایند تا با استفاده از بستر و امکانات در اختیار ، خدمات در خور و شایسته ای را به این عزیزان ارائه نمایند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در این بازدید ضمن استماع مشکلات و مسائل مختلف در حوزه سالمندان خواستار همراهی ، تعامل و همکاری مدیران دستگاههای عضو شورای سالمندان استان به این مرکز شد و دستورات لازم را جهت رفع مشکلات آنان صادر کرد .

کد خبر 87875

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد