پیام تبریک مدیرکل بهزیستی به مناسبت هفته دولت

هفته دولت یادآور فداکاری‌های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان رجایی و باهنر است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان دکتر محمود منطقی مدیرکل بهزیستی استان سمنان در پیامی هفته دولت را تبریک گفتند:

متن این پیام به شرح ذیل میباشد:

دولت مردم

               هفته دولت فرصتی است ارزشمند برای تجدید عهد و پیمان ارکان مختلف دولت با شهداء گرانقدرمان بویژه شهیدان رجایی و باهنر که برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی از جان عزیز خویش مایه گذاشتند؛ این هفته نمادی است از وحدت مردم و دولت که سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را به دنبال خواهد داشت.

این هفته فرصت مغتنمی است بمنظور تجلیل از انسان های شایسته ای که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است. آنان که همه همت و تلاششان، گشایش گره های زندگی انسان ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است و تلاش کارمندان دولت در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و اقتصادی، موجب توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر کشور و در نهایت دستیابی به رضایت مردم و اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

اینجانب نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و به یژه شهیدان رجایی، باهنر و فیاض بخش شهیدی که با تاسیس سازمان بهزیستی نام خود را جاودانه و خدمتی ماندگار عرضه داشت، هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم علی الخصوص همکاران گرامی بهزیستی استان سمنان تبریک عرض کرده و موفقیت همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

دکترمحمودمنطقی

مدیرکل بهزیستی استان سمنان

کد خبر 87692

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد